Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
12 besök senaste veckan (1450 totalt) |
Turistkörning 1986 i Adenauer-Forst. (Film)
Den här filmen dök upp på Ringers i dag. ![]() http://gotty.de/click/scarklick.php? _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
|
||
Det som jag tycker är lustigt är att det är så mycket folk.
![]() En annan sak jag reflekterade över är, var är alla Porschar, i dag kryllar det ju av dom, på filmen är det väl högst två. Kan det vara det att i dag är Porsche vad VW T1 var på 60 & 70:talet, en folkbil. ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Jag har aldrig kört på ns. bara varit därnere en gång och kollat på 24h, men vissa kallar ju Adenauer-Forst för "amatörkurvan" ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
Känns som fler är här och kollar än vad STCC klarar av hemma. Sedan var det 3 Porschar, där var en 924 också... _________________ Patrik Ljunggren |
||
Jepp. Bara att slå på videokameran, en avåkning per 20 min - minst! Då ingår åtminstone en Ring-Taxi på ställ. ![]() En vardag med testförare från biltillverkare eller däcktillverkare bjuder inte på avåkningar. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Vilka jäkla dårar!
![]() Har iofs varit påväg ut i sanden där någon gång, men det är enbart för att det i sista sekund kommit någon snabbare bil och ska köra om i innerkurvan och spåret som leder in i ytterkurvan har så jäkla ojämn asfalt så bilen bara studsar. Eller så är detta någon helt annanstans på banan. Ni veteraner vet väl bättre antar jag. ![]() _________________ Victor Frykholm |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
12 besök senaste veckan (1450 totalt) |