Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1919 besök totalt |
Detta har jag mejlat/PM,at till dom som vill köpa spoiler. Har du inte fått detta PM/mejl men är intresserad så PM;a eller mejla mig .
Nu har jag tänkt börja ta tag i detta med front spoilern . Är du fortfarande intresserad? om det är ok för dig så skulle jag vilja ha förskottsbetalning. Och för att det ska bli enkelt så är det hela summan som gäller. 1500:- Spoiler 500:- Solidlack (om man vill ha det) 1000:- För metallic (om man vill ha det) Mejla din adress & andra kontakt uppgifter till mig, vill du ha den lackad så vill jag även ha din färgkod. 968cs@katrineholm.st _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
Jag vet att ni sitter ute i stugorna o väntar på spoilrar. Jag kan lugna er med att leveranser är på G!
första olackade spoilern är till o med redan levererad. Att det tar lite tid beror på att både gjutaren o lackaren gör detta på sin fritid men dom gör så gott dom kan o jag ligger på så hårt jag kan . Jag hoppas att dom första lackade ska bli klara denna vecka. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1919 besök totalt |