| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Er bästa bil bild från senaste säsong
|
10 besök senaste veckan (20061 totalt) |
|
Vem är Tiff Nedel?
på kortet är det min andra banträff, det roligaste jag gjort! Ska ta licens nu i April.
Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
Engelsk motorjournalist och föredetta raceförare! Du har säkert sett honom i programmet FifthGear. Om inte, så gå in på www.video.google.com och sök på fifth gear så får du se
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
letat lite i gömmorna
har så mycke bilder men tror mitt bidrag får bli denna bild från när vi var på gotland med chefens bil och lekte taxi för audi sveriges vip gäster.
ska ta och leta lite till dom flesta här föredrar väll asfalt som underlag
mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
Tar ett par från Red Bull Ultimate Driver 2005 vid Slottet. Det var så härligt att se publiken så nära banan och bilarna.
Carl Philip Bernadotte -
The master and his apprentice?
Mattias Ekström och Alx Danielsson
_________________ John Sjöstrand |
||||
Tror inte vi hinner komma ner för att köra då. Vi ska ställa ut vår bil på Skånebil i Ängelholm den 25-26. Alla som är intresserade är välkomna! _________________ Ibrahim Bakirci, Chalmers Formula Student 2012 |
||||
![]() |
Bilder o videos
Er bästa bil bild från senaste säsong
|
10 besök senaste veckan (20061 totalt) |