| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Anderstorp & Estoril, 12/3, 19:00
|
4 besök senaste veckan (4923 totalt) |
|
Jag råkade lägga i ettan efter rakan på Anderstorp på första varvet. Sen var det bara att jobba sig uppåt från sistaplatsen. Funderar på att sluta använda paddlarna och köra på spaken isället. Hatar när det händer.
Estoril börjar jag lära mig nu. Man får ta det så jäkla lugnt i vissa partier. Kul att se dig Nisse närma dig mig. Sen helt plötsligt var du borta. Vi får väl rösta vad vi ska köra för bilar i nästa liga. Omvänd startordning tror jag inte gör så stor skillnad. CW: Jo jag vet att man kan sätta det manuellt om man kör servern på samma som man spelar. Men min speldator brukar göra lite som den vill ibland, så jag vågar inte köra server på den samtidigt. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Gick och längtade tills det här söndagsracet så tar min dator timeout! Vaknar i morse av att det luktar likadant som när man kört med vinkelslipen (anar oråd), och självklart har nätaggregatet eldat lite...
Så datorn har stått med kabeln urdragen fram tills nu då jag stoppa i den för ett sista deseprat försök att få igång den. Typiskt nog så startade den! Vilket iofs e bra för nu slipper jag köpa nytt agg : ) Men hoppas ni hade ett trevligt race gubbar så får jag vara med nästa gång om inget skiter sig igen! ; ) _________________ Tobias Harling |
||
|
Jag röstar på NGT nästa liga så att man ser lite skillnad på bilarna.
Hur snabb är 400Hk elisen i förhållande till de andra bilarna? Det skulle var kul att ha den med om den var jämnsnabb. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||
Vad spelar det för roll om man ser skillnad på bilarna .
Det verkar som om Elisen är snabbare. Men en cup med den .
|
||
Jag tycker att namnen ovanför bilarna är störande men jag vill ändå veta vem som kör. I backspeglarna ser man inte namnen. I replayerna så kan man inte ha namnen ovanför bilarna men det kanske bara är jag som gillar att titta på replayer. Jag kör olika beroende på vem som kommer ifatt, är det ex liverpoolaren som jag fightas med i tabellen så försöker jag öka. Är det du Stacken så är det bara att släppa, fast inte om det är två kurvor kvar till mål.
_________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||
Jag har två förslag: 1. BMW GTR addon 2. McLaren F1 addon 3... Mäcen; om det är du som kommer "hosta" nästa säsong också kanske du har lust att starta en tråd för att få in förslag så kan vi ju göra en omröstning mellan inkomna förslag i veckan? _________________ Henrik Rosén |
||
Tänkte göra en utvärdering när ligan är slut på söndag. Hoppas ni kan hålla er tills dess. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Tackar för att man fick vara med i söndags!
Hade aldrig kört Porsche innan, och jag längatar inte efter det heller.. föredrar gt-bilarna som beter sig lite mer 'normalt'. Namn ovanför bilarna? Är det en inställning man kan göra på egen dator, eller ligger det på servern? Blir det ringen på söndag? /Sam _________________ Samuel Hermans Projekt: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=58833 http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12172 |
||
Tryck Tab-tangenten när du kör. |
||
Ja, det blir det. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Anderstorp & Estoril, 12/3, 19:00
|
4 besök senaste veckan (4923 totalt) |