Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2 besök senaste veckan (2161 totalt) |
|
||||
Jag har en kompis som är mycket intresserad! (Golf I GTi frälst...)
Hur når man säljaren? Finns motor/växellåda i bilen? Går den att köra? |
||||
Har du ringt min kompis enligt PMet jag skickade Ludde?
om du inte vill ringa honom så lämna gärna en mailadress eller telefonnummer till mig eller här i tråden så att man kan nå dig. ![]() |
||||
har inte ringt honom.. rocker här var sugen att komma och titta på bilen, vill se vad det leder till första.. _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||
Vad trist... jag hörde ju av mig innan Rocker... ![]() |
||||
hmm..
om någon som håller till i samma kommun där bilen står och säger att den vill komma och titta på bilen är detta självklart mer interesant och lättare än att jag ska ringa någon som bor längre bort och som själv inte tagot kontakt med mig. _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||
Det går ju inte att ta kontakt med dig när du inte lämnar ut något telefonnummer i annonsen... blir ju lättare att kommunicera då.
![]() Är bilen såld nu då? |
||||
har jag glömt nummret igen.. (inte första gången jag glömmer det när jag annonserar)
070 480 16 57 rocker ville inte komma och titta på bilen.. så ni är välkommna att komma och titta då ber jag om ursäkt för att jag glömde nummret.. ![]() ![]() ![]() _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||||
Hehe... där har vi förklaringen... tyckte det var lite skumt att du inte ville ha kontakt med en intresserad eventuell köpare... jag ger numret till min kompis så får han ringa dig för mer informationsbyte er imellan. Han hör nog av sig ganska snart skulle jag tro. ![]() |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
2 besök senaste veckan (2161 totalt) |