| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Chassitips till Delta Integrale
|
434 besök totalt |
|
Har suttit och kollat runt lite vad man kan hitta på för kul grejer. Har bestämt mig för att tjacka upp mig på ett paket powerflexbussningar (är dessa jobbia att montera förresten?) när jag har pengar igen men sen har vi ju allt som rör dämpare och fjädrar osv. Hela den biten är ju en enda djungel av olika grejer som man blir alldeles snurrig av att bara tänka på. Finns ju preis hur många oika märken och varianter som helst. Vilka är bra vilka är dåliga? Måste man ha det dyraste coiloverkitet med 45 miljoner olika inställningsmöjligheter för att märka skillnad till det bättre? Hur mycket bör man lägga för att få schyssta grejer? Genom rejsa får vi ju schyssta priser på gula Konis. Hur är dom? Vilka fjädrar bör man köra dom med? Har läst både bu och bä om dom på forumet. Bilen används för vanlig gatkörning samt kon och bankörning när tillfälle ges. Ingen renodlad banbil med andra ord. Tips på bra dämpare även av kanske lite dyrare slag mottages tacksamt. _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
![]() |
Skruva banåkabil
|
434 besök totalt |