| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Skapa konvertrar mellan original bromsoks fäste och nytt ok?
|
1260 besök totalt |
|
Hejsan skulle vilja sätta på andra ok på min bil samt få på en större skiva. Skulle vilja gå från 278mm till 323 mm. För detta så kommer jag ju behöva nya fästen. Frågan är ju då vem som kan hjälpa mig med detta. Helst i sthlm området. Någon rejsare som är bra på det hela kanske? _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
|
http://www.rolleslitz.se/
han kan tydligen göra ok-adaptrar... _________________ Johannes Edrén R5 Gt-TURBO 2016 Ford fiesta ST 1953 Ford F100 2023 Ford Bronco Badlands |
||
Mjo jag har redan fått pris av honom. Jag skulle dock vilja ha lite alternativ se hur prisbilden ser ut osv osv _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
Inte till alla brembo oken va? Dem flesta har ju olika fästen. E ju tyvärr inte samma fästen på alla oken om man så säger.
Vet att det finns till dem brembo ok som satt på Rs2an. Dessa adaptrar fungerar dock inte då fästena på själva oket diffar tok mycket tydligen. _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1260 besök totalt |