Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GTR @ Ringen, 19/3, 19:00
<<   1, 2
3342 besök totalt
Kronberg
Uppsala
Här sen Apr 2003

Har nog aldrig varit så nära Nisse utan att köra av honom Både i den lååånga uppförsbacken och kurvan efter karusellen, var helt säker på att det inte skulle gå utan att putta av honom. Du bromsar för ofta.
och vad fan gjorde min bil i starten?? Låste upp hjulen och for tvärsöver banan in i räcket, lyckligtvis utan att ta någon annan med sig.

Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Grattis Christian, som inte var med idag men redan var klar vinnare.
Tvåa: Stacken
Trea: Daniel

Grattis grabbar!

EDIT: Mindre tack till John (inte Jimpa) för påkörningen.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Daniel Ahlin
Östergötland
Här sen Jul 2004

Måste nog skicka ett tack-kort till telenor.

Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Kronberg skrev:
Har nog aldrig varit så nära Nisse utan att köra av honom Både i den lååånga uppförsbacken och kurvan efter karusellen, var helt säker på att det inte skulle gå utan att putta av honom. Du bromsar för ofta.

Ja det var nära några gånger där hehe! Jo jag kör lite långsamt.. Och bromsar här och var där man inte behöver. Jag har kört banan för få gånger för att minnas alla kurvor! Får öva mer

Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Daniel Ahlin skrev:

Hehe! Hade du kanske mutat dem så John inte skulle kunna avsluta idag!?

Citera
CWaltgard
Goteborg
Här sen Jan 2003

Typiskt också, ringen av alla banor åsså blir jag kvar i garaget lite för länge. Nåja, detta lär ju inte vara sista gågnen det rejsas på denna banan hursomhelst.

Kul att vinna Cupen även om den kanske inte var så superseriös i alla fall. Tackar alla som varit med och kört

Tack för den utmärkta servern också.

Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Nä, någon super-seriös liga är det ju inte. Allt är givetvis på skoj.
Kul att se att så många deltagit i rejsen. Synd att en del inte haft möjlighet att deltaga i alla rejsen.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Klydefrog338
Trondheim, Norge
Här sen Feb 2006

Daniel Ahlin skrev:

Haha! Dom blir nok glade for det tyckar jag

Men utenom siste rejset har det bare varit kule rejs, takkar så mykcet for at jag fikk vara med i deres liga thumbs up En spesiell takk til Nisse som inviterade meg til ligan!

Malmköping
Här sen Nov 2002

Riktigt kul race i dag ! Kul o köra tävling på ringen, o jag tyckte det funkade riktigt bra .
Jag snurrade på första varvet o halkade ner bland dom sista från vad jag tror var andraplatsen.
Sedan blev det en rolig uppkörning thumbs up , o alla jag körde om körde snyggt thumbs up .
Sedan fick jag ett fritt varv där jag hölt mig på banan
Att Stacken o jag körde i hop berodde nog på att jag blev utkastad ur spelet . Tror att det var det som gjorde att det laggade.
Men hade du haft problem innan, blev förvånad att du kom upp så fort bakifrån? thumbs up .

NS BTG: 9.10.21

Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Klydefrog338 skrev:

Men utenom siste rejset har det bare varit kule rejs, takkar så mykcet for at jag fikk vara med i deres liga thumbs up En spesiell takk til Nisse som inviterade meg til ligan!

Ja det var bara kul att du kunde vara med! Roligare om vi är många som kör. Snart drar väl nästa mini-liga igång gissar jag, då får du vara med om du har tid.

Mvh

Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Fredrik C skrev:
Att Stacken o jag körde i hop berodde nog på att jag blev utkastad ur spelet . Tror att det var det som gjorde att det laggade.
Men hade du haft problem innan, blev förvånad att du kom upp så fort bakifrån? thumbs up .

Jag tog in rätt snabbt på dig och helt plötsligt sa det bara pang . Det var lite problem med lagg, men inte jättemycket.

Grattis Christian till totalen .
Lite irriterande är det allt att du inte ens behövde köra sista rejset för att vinna .

Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005

Jag drog på mig en maginfluensa i helgen så jag kunde tyvärr inte närvara igår. Får ta nya tag nästa "säsong" . Väl mött då! /Martin

Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004

Daniel Ahlin skrev:

Grattis till 3e platsen Daniel... tråkigt att jag inte kunde ge dig en match sista rejset. Men London-resan prioriterades. Typiskt att du skulle knipa 10p bara för det.

GTR @ Ringen, 19/3, 19:00
<<   1, 2
3342 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande