| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Ringen, 19/3, 19:00
|
3342 besök totalt |
|
Har nog aldrig varit så nära Nisse utan att köra av honom
Både i den lååånga uppförsbacken och kurvan efter karusellen, var helt säker på att det inte skulle gå utan att putta av honom. Du bromsar för ofta.
och vad fan gjorde min bil i starten?? Låste upp hjulen och for tvärsöver banan in i räcket, lyckligtvis utan att ta någon annan med sig.
_________________ /Anders Kronberg |
||
|
Grattis Christian, som inte var med idag men redan var klar vinnare.
Tvåa: Stacken Trea: Daniel Grattis grabbar!
EDIT: Mindre tack till John (inte Jimpa) för påkörningen. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Ja det var nära några gånger där hehe! Jo jag kör lite långsamt.. Och bromsar här och var där man inte behöver. Jag har kört banan för få gånger för att minnas alla kurvor! Får öva mer
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
Typiskt också, ringen av alla banor åsså blir jag kvar i garaget lite för länge. Nåja, detta lär ju inte vara sista gågnen det rejsas på denna banan hursomhelst.
Kul att vinna Cupen även om den kanske inte var så superseriös i alla fall. Tackar alla som varit med och kört
Tack för den utmärkta servern också. _________________ Christian Waltgård |
||
|
Nä, någon super-seriös liga är det ju inte. Allt är givetvis på skoj.
Kul att se att så många deltagit i rejsen. Synd att en del inte haft möjlighet att deltaga i alla rejsen. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Haha! Dom blir nok glade for det tyckar jag
Men utenom siste rejset har det bare varit kule rejs, takkar så mykcet for at jag fikk vara med i deres liga
_________________ John Egenæs |
||
|
Riktigt kul race i dag
! Kul o köra tävling på ringen, o jag tyckte det funkade riktigt bra .
Jag snurrade på första varvet o halkade ner bland dom sista från vad jag tror var andraplatsen. Sedan blev det en rolig uppkörning Sedan fick jag ett fritt varv där jag hölt mig på banan Att Stacken o jag körde i hop berodde nog på att jag blev utkastad ur spelet . Tror att det var det som gjorde att det laggade.
Men hade du haft problem innan, blev förvånad att du kom upp så fort bakifrån? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
Ja det var bara kul att du kunde vara med! Roligare om vi är många som kör. Snart drar väl nästa mini-liga igång gissar jag, då får du vara med om du har tid. Mvh _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Jag tog in rätt snabbt på dig och helt plötsligt sa det bara pang . Det var lite problem med lagg, men inte jättemycket.
Grattis Christian till totalen .
Lite irriterande är det allt att du inte ens behövde köra sista rejset för att vinna .
|
||
Grattis till 3e platsen Daniel... tråkigt att jag inte kunde ge dig en match sista rejset. Men London-resan prioriterades. Typiskt att du skulle knipa 10p bara för det.
_________________ Henrik Rosén |
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Ringen, 19/3, 19:00
|
3342 besök totalt |