| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
One hot race lap at Road America
|
1295 besök totalt |
|
http://video.google.com/videoplay?do Riktigt kul startfält! Något för RR-gänget att spana lite extra på kanske?
Visst är det en P1800 som är med och kör? Cirka 2.40 in i filmen. _________________ /Anton Lillsund |
||||||||
Jag tror att det var någon som körde en sådan i RHK GTC-65. Jag har för mig att den var röd. Kanske inte världens snabbaste ekipage, men det är ju kul att någon kör ändå. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||||||
|
Re: one hot race lap at Road America
Det som var lite skoj var ju bredden på startfältet. Några jänke-V8or uppblandat med europeer vilket i mina ögon inte är helt fel. _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||||
|
och formelbilar... en salig blandning, helt klart.
Undrar vad han hade satt mikofonen? Man hörde hela tiden omgivande bilar (Sunbeam Tigern lät riktigt skönt), men jag kan inte säkert säga att jag hörde S14-motorn yla. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||||
Rätt tänkt av mig, men jag kan ju inte läsa innantill...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
|
1295 besök totalt |