Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1355 besök totalt |
Det gjorde jag också, men det är en bra bit från Stockholm, eller har de flyttat? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Jag var hos TrendAB och handlade OMP-kläder nyligen och de låg kvar i Nykvarn. Tar väl en dryg halvtimme, eller nåt sånt, beroende på var man startar ifrån och trafiken. Ganska prisvärt, tycker jag. om man är några som handlar mycket så man får rabatt så gick en hel uppsättning, inkl. G6-hjälm på under 7000:- och uppåt, beroende på modell. Då är det strumpor, långkallingar, polotröja, balaklava, skor, handskar och 3-lagers overall ifrån OMP, samt Peltor G6 hjälm. Ungefär i samma klass som om man t.ex. skulle beställa ifrån England och billigare än Forsman, men då relativt Sparco-kläder förstås. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Fast inget som är godkänt väl? Det är väl mera stylingprylar. ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Det är mycket möjligt att du har rätt. Har själv inte varit och kikat på det faktiskt. _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
TIPS:
Den 14 juni har K3 och Trendab öppet hus på K3:s lokaler lite söder om Stockholm (kolla på www.k3-autocenter.se). K3 skall börja sälja Trenabs sortiment och har nog lite specialpriser den dagen. (nej, jag jobbar varken för K3 eller Trendab!) _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||||
DET HAR JAG ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Hej, var förbi micro och tittade. Overallen dom har är en mekoverall för 695:-, dvs enkellager 100% bomull, snygg. Bättre än jeans och tröja iallafall. Dom fanns i svart, blå och röd. Övriga OMP saker var pedaler, växelspaksknoppar, rattar, stolar, bälten och några huvlås. Priseran var väl ok, men inte mera. Sparar nog mina pengar till en riktig Sparco overall istället.
_________________ Joakim Adolfson |
||||||
Jag fick höra för ett tag sedan att micro sålde omp...och efter som man jagar priser så fick man ju kolla upp det...dom har ej hela omp's sortiment och fia godkänt..nää dom sakerna togs inte in utan det var mest styling tillbehören
![]() och dom här inte bättre priser än någon annan heller > ![]() _________________ Pelle Persson |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1355 besök totalt |