Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1431 besök totalt |
Le Mans digital remix 16:9 Dolby digital 5.1!!!
Igår damp den ner i brevlådan! Le Mans, klassikern med Steve McQueen på DVD, 16 dagar efter release i USA! Sweeeet...... ![]() ![]() Ikväll ska surroundsystemet få jobba ett hårt pass för att återge en Porsche 917 i full fart nerför Mulsannerakan. ![]() ![]() Filmen finns att beställa från www.amazon.com Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Re: Le Mans digital remix 16:9 Dolby digital 5.1!!!
Mitt ex har inte kommit än ![]() ![]() OOOPS läste igenom den meningen en gång till... ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Filmen är tillräckligt skäl att skaffa DVDspelare. _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Med tanke på vad en DVD-spelare kostar idag (hos oss 790 spänn + 139 spänn frakt) så är det ju inget att fundera på.
(OBS! Ingen annons utan bara en rekommendation!) _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
Som student så är det tyvärr inte bara att slå till, inte för mig iaf. Att man har fått nobben från ett sommarjobb gör ju inte saken bättre heller
![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||||
Yippi kom hem lapp från posten från amazon
![]() ![]() ![]() ![]() Åkte hämtade MHMHM tulll mutter pfavgift mutter Öppnar Ser att jag beställt fel 24 timmars från år 2002 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Rackarns tråkigt.
Jag skall strax iväg på en LeMans-videokväll med polarna så nu hoppas jag på att det är rätt film jag får se.... _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
Har du lagt märke till Bizzarinin i bullit rullen? _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
![]() ![]() ![]() Get it? _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Nix ![]() ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||
om ni vill beställa rullen rekomenderar jag att beställa den från dvdboxoffice - minimal risk för tull o prima priser!
http://www.dvdboxoffice.com/description.asp?id=A41FD87F-E452-4DB4-A29C-D49B1362BF49&Class=mvi&wh=MAIN&s=gg&rate=CAD++%2D1%2E000+++++&pid=90037788 |
||||||
Öppningsscenen i garaget skymtar den till Titta ordentlligt så ser ni den är en targa version vilket gör mig lite osäker på om det är ien iso grifo. tycker dock attden verkar lite låg för en iso. Spotters anonymous Sen kan ni leta efter en gul marcos i hennes majestäts hemliga tjänst _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||
Av egen erfarenhet vet jag att kombinationen Bullit och Le Mans bredvid varandra i hyllan fungerar utmärkt! ![]() Jag såg filmen i förrgår kväll. Den är en höjdare. Ljudet är suveränt bra i denna remix! Bilscenerna är riktigt bra. Enda besvikelsen är väl den något orealistiska avslutningen med att ta igen försprånget med 8 minuter kvar. Hade varit bättre om Porsche 21 och Ferrari 8 hade kommit ut med 30 minuter kvar och de hade gjort ett par klipp innan den spännande avslutningen. "When you're racing it's... it's life. Anything that happens before or after... it's just waiting." _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Diana Riggs Cougar var ju med på mässan i Jönköping i påskas. Dom hade letat upp nån original dokumentation från fabriken med alla options uppradade, mitt i stod det 'James Bond movie' ![]() JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1431 besök totalt |