| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Golf 1.8 -88
|
1087 besök totalt |
|
Säljer nu min golf, pga nybilsköp. Det är en 1.8 liters motor i med elektrisk insprutning = mkt billig i drift och går mkt fint. Jag har kört Norrköping tur och retur med ett snitt av 0.62 liter per mil. Bilen har gått ca 21000 mil och är servad för 500 mil sedan med ny olja, oljefilter, luftfilter, tändstift och bromsvätska. Bilen har en tvåa kvar sedan besiktningen, annars i bra bruksskick. Den är avställd sedan måndagen 27/3 -06, men laglig att köra fram till 4:e april då sista dagen för ombesiktning av den sista 2:an är. Mycket bytt senaste året: Stötdämparna runt om Bagageluckan, avgassystemet, kupéfläkten, bromsbackar bak, termostaten, hjullager, spindelled, styrstag, kränghämmarfäste, golvet svetslagat nya mattor i bilen På bilen sitter nu plåtfälgar med dubbade vinterdäck i bra skick. Ca 75% mönsterdjup och minst lika många procent av dubbarna kvar. Sommardäck på 15-tums OZ-fälgar. Två däck med bra mönster, två som är helt slut. Det ingår även en Sony Xplod CDX-L550X CD-stereo, extra högtalare i hatthyllan samt strömkabel och signalkabel dragna för inkoppling av baslåda. Prisidé: 4000:-, pris diskuteras ev på plats vid snabb affär! Bilen finns i Kalmar. Jag nås enklast på 070-267 85 05.
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
![]() |
SÄLJES
|
1087 besök totalt |