| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Assen tisdag 28/3, 20:00
|
2 besök senaste veckan (3171 totalt) |
Jag är 99% säker på att det är det som är felet. I SSR hade vi massor med 1fps-buggar hur vi än gjorde. Men när vi bytte till DX server så försvann alltihop. _________________ Christian Waltgård |
||||||||
|
Frågan är bara om det går då jag bara har en CD-skiva. Kanske bara behöver den när jag startar spelet iofs.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||||
|
Kul å vinna någon gång..
Jag var rätt orolig över att bli påkörd i första kurvan, klarade jag mig bara där så skulle det nog gå bra. En bana som passade mig å Lambon fint.... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Det var inte det felet Assen ligger rätt _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
Assen var en kul bana tills fps buggen slog till.
Jag föredrar dock dagsljusvarianterna generellt sett. Jag tycker inte dusk etc tillför något körmässigt. Det blir bara svårare att se bromspunkterna, speciellt för mig som inte har något lyse.
Starten blev väldigt skum. Ferrarin framför mig laggade som bara den och sen försvann den bara. Det var som sagt var en svart dag för Ferrari som belade de fyra sista platserna, varav två DNF med fps buggen tror jag. _________________ Koit Reispass |
||||||||
Ja det är inga problem, Jag testade att Joina flera servrar i morse o det var inga problem + Att jag öppnade ett eget rum mer Assen o det gick med bra, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
|
||||||||
|
Någon som kan ge mig sökvägen till dedikerad server för GTR? Jag har tagit bort mina genvägar till GTR nämligen. Borde vara någon växel till GTR.exe
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||||
|
Ajdå gick ur för att byta bil. Kom inte tillbaka igen sen!.
Vet inte om det är DirektX och min mindre snabba ADSL men det fungerade inget vidare. Antar att det kräver mer om jag ska få all grafik?!? |
||||||||
Det är lugnt, var egentligen meningen att jag skulle kört i ligan jag kör ikväll men det blev inställt. Får testa lite DTM istället. Kör online oschersleben om nån e sugen. |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Assen tisdag 28/3, 20:00
|
2 besök senaste veckan (3171 totalt) |