Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
798 besök totalt |
Godis hos sanden:-)!
"S2-block & vev,turbovevstakar,nya lager,ringar nya remmar,p-boxar.Ny tryckplatta + sinter- lamell.Topp med komp 8,1:1 portad,49/40- ventiler,Z27 sportkam,KKK K27/10 & 360-lager. 3,5" downpipe+kompl 3" avgassystem! Pris 69,500:- inbyte behövs ej! Fler bilder i fotoalbum" http://www.sanden.nu/ Tänk att få lägga vantarna på den ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
På A har jag inget bra svar men på B gjordes det så som en fix på värmeproblemen med 924 turbo, där turbon sitter vid grenröret. Fast vad menar du med fortfarande.... den sista 4 cyl Porscheturbon tillverkades väl 1991, om man inte räknar med de 13 st 968 turbo som jag inte vet när dom tillverkades. Sen kan man oxo fråga sig varför dom tillverkade luftkylda motorer sådär ca 40 år efter alla andra hade slutat med det ![]() Fast jag måste ju hålla med om att det är en skum placering av turbon, det blir ju en faslig massa meter rör för att så ihop det. _________________ Pär Hylander |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
798 besök totalt |