| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bling-sjua ?
|
2206 besök totalt |
|
_________________ Oscar Lindengren Volvo 242DL ( snart 242 T6 ) Nissan Sunny Gti-R Honda CBR954RR |
||
|
|
||
|
LOCOST
LOCOST !! Jag är svag för rejsiga grejor men i det här fallet var det FÖR MYCKET !!! och på en seven som det inte är ovanligt att ramen spricker. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
|
oj, vilket tålamod den killen måste ha.
Tror han har uppfunnit en ny se7en-trend, LOTCOST. Men hur går man in i bilen, när man inte får sätta fötterna på golvet?
Eller finns varningstexten där eftersom kolfiberpanelerna är ditsatta med fästelement i aluminium som kommer bli offeranoder väldigt snabbt i fuktigt väder
Nej, nu var jag elak.
Man ställer sig i stolen och på ett magiskt vis glider man ner och får fötterna i pedalboxen. Borttagbar ratt är förmodligen ett krav. Det är ju skillnad på att stödja lite och att stå. Kolfibern tål nog lite belastning men inte hur mycket som helst. |
||
|
_________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
||
|
För en annan som åker lastbil hela dagana så reagerade jag ju på den lite annorlunda lastbilen som bilen verkar tranporteras i, undrar om man får med sig en pallyftare i det skåpet, ser ut som man lär få ryggskott snabbare än vanligt om man hade haft en sån.
Den lilla blanka bilen var väl också fin.
_________________ Peter Karlsson |
||
Jag kan inte dra mig till minnes att jag nånsin stått på golvet i nån bil faktiskt, iaf inte en som var körbar.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
1997 NPR Isuzu o 3500 miles o Custom enclosed carrier (built for this car) o Winch, Tie Downs, Ramps, E-track _________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
||
![]() |
Bilder o videos
Bling-sjua ?
|
2206 besök totalt |