| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gissa bilen (inte saab)
|
1142 besök totalt |
|
Gissa bilen (inte saab)
Saxat från saabs nyhetsbrev Som prenumerant på Saab-i tycker vi att du ska vara en av de första att få ta en närmare titt på vår nya konceptbil Saab Aero X. Med sitt fantastiska utseende, en etanoldriven motor på 400 hästkrafter och en av de mest imponerande dörröppningar som någonsin har skådats, blir den garanterat en stjärna på bilmässan i Genève
_________________ Mattias Nilsson |
|
Snabba puckar
Nova, Serling, Eagle, Eureka eller Scorpion beroende på vilket land som tillverkat den. oftast med en VW boxer. Saab skrev "en av de mest imponerande dörröppningar som någonsin har skådats" om Aero X. Novan kom 1972. Saab hade 99 kombi cupe, ingen cockpit där inte
_________________ Mattias Nilsson |
|
Hmmm... Så Saab:en är en ren kopia? Ser nästan identiskt ut förutom att dörrarna följer med på Saab:en. Kul iaktagelse
Kan juh berätta hur jag kom på vad det var för bil: Jag tyckte bakänden såg ut som en beach buggy så jag sökte på regnumret och hittade denna sidan - http://www.priceofhistoys.com/clubnova/protected/database/clublisting.html - står att det sitter en 2,2l porsche i den tom.
_________________ Sebastian Gottfridsson
Mazda Rx-7 -94 |
![]() |
Bilder o videos
Gissa bilen (inte saab)
|
1142 besök totalt |