Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4200 totalt) |
Det undrar jag med? Tänkte anmäla mig till Anderstorp och blir passen inte längre än 10-15 min så hinner ju däcken knappt bli varma , är det hela banan som man får köra ? _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Det verkar som att ett inlägg jag skrev kom bort. (Tryckte jag inte på skicka??) Jag tror inte att nån av er kommer att tycka att det blir för lite körning. Förmiddagen kör vi med två grupper. Eftermiddagen kör vi med sammanslagna grupper då vi ser hur körningen utvecklas. Jag har inte ännu hört att nån tyckt att de skulle ha fått köra för lite. Däremot brukar det vara många som tycker att det är kul att titta på på eftermidfagen. ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Ja tror inte att det blir för lite körtid utan att passen blir för korta , ta som Anderstorp , det tar ca 2 till 2,20 min. för en gatbil att ta sig runt banan( förutsatt att det är den långa delen ) och blir passen inte mer en 10 till 20 min. så är ju inte det roligt alls , har varit på en sådan träff och jag vill inte vara med om det igen om du förstor mig:( Sedan så förstor jag att det finns dom som aldrig har kört bana tidigare och det är deras första banträff. _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4200 totalt) |