| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Saab 99 T16 -72 *SÅLD*
|
696 besök totalt |
|
RULLAR FROM PÅSK I TROLLHÄTTAN Saab 99 T16 -72 säljes ombyggd -99 och rullad sedan dess, vid senaste besiktningen vart det 10 anmärkningar och jag orkar inte fixa den http://www.tfd.chalmers.se/~klasar/s (Sidan är från -99 så den är inte lika fin längre...) + Reggad med T16 + besiktning vartannat år + Skattefri + Bra strukturellt, aldrig anmärkning på dåliga balkar eller dyl. + Hög primärväxel, tuffar omkring på ca: 2200 rpm i 100 km/h + Bra vinterdäck, ok sommardäck - Ful - "något" slitet baksäte - lite ytrost och bucklor - Trasiga lås till dörrarna, bakluckans kärvar men tändningslåset är som nytt!!! - avgassystem läcker lite (SBP anmärkning) - Motorn läcker lite olja (SBP) och den äter lite vatten - bakskivorna är rostiga (SBP) och vänster bakok funkar inte alls (SBP) - Handbroms dålig (SBP) - glapp i stötdämparbussningar (SBP) Kanske ingen vallåkravinnare, men om du söker en.....ehhhh....ehhhh... vill ha den så är den din för 2500:- Finns i GBG Vid intresse, maila på simand@student.chalmers.se så hör jag av mig. No cash, no mail! /Andreas _________________ /Andreas Simonsson Lotus Europa S1 -68 |
![]() |
SÄLJES
|
696 besök totalt |