| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
POWERflex
|
<< 1, 2 5293 besök totalt |
När vi ändå är inne på ämnet !
om man skall köpa en komplett sats ! ( Kommer att ske inom kort till Mantan min.)
Vilka märke är det som gäller ?? Bra & Anus osv....
Finns ju ett par stycken ! Skiljer det mer än bara priset ?? Tex: Polysport ( Dalhems) PowerFlex ( Ga mfl) Prothane ( hittat i tyskland efter tips från "ErikJakan" ) Det skiljer ju en hel del i pris med.... Åtmindstånde vilka man absolut skall akta sig för !! hoppas att ingen blir sur för "kapningen"
_________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||
Du kan ju börja med att fråga säljaren hur hårda de är (så du inte köper grisen i säcken). _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
|
Jag köpte powerflex för dyra slantar till min B ascona, (4500) och jag tycker att dem är för mjuka!
Skulle nog överväga plastbussnignar. Det finns en kille på www.resultatservice.com som brukar annonsera ut bussningar till oplar med jämna mellanrum, dem ska enligt honom vara hårda och inte allt för dyra. MVH Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
![]() |
Skruva banåkabil
POWERflex
|
<< 1, 2 5293 besök totalt |