Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 1 besök senaste veckan (41084 totalt) |
|
||||
_________________ Johan Berg Såld! =( Porsche 993 C2 -94 Porsche 996 TT -01 Porsche 928 S -84 Audi A6 2,4 -98 PCS 5810 |
||||
Jag kan bara hålla med. Mitt svänghjul kommer från en GT3:A och är lite lättare, men vilken ändring av motorkaraktär det ger. Det är så j_a kul med en rapp motor. Bopedidopedidopedi, Vrrrrappp, Vrrrrappp, krackelipop istället för Möööööhrrrööör, Möööööhrööör. ![]() ![]() ![]() ![]() Nu har jag fixat en LSD diff till min osså. Det behövs nu när den blivit så styv i kräng. _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
(trådkapning!) Från en GT3? Detta tarvar mer förklaringar - mycket moddande eller nästan bolt-on? Har starka funderingar på singelmassehjulet när det är dags för byte för mig. |
||||
hejsan igen , det har inte blivit så mycket surfande på senaste tiden , men nu får man passa på att skriva lite och lägga in några bilder ,
Jag blev över nöjd med kopling o svänghjuls bytet .. helt underbart , bilen går som en dröm .! nu är de ju bara 4 bankörningar kvar i år , sen är det dax att modda den och skaffa vagnbok så jag kan tävla med PCSR 2007. jag har smyg börjat med vinter modefiering . ![]() laptimer och självklart lite bling bling oxo , ![]() ett fjäderbenstag i kolfiber . Övriga troliga modefieringa i vinter är , plast dörrar , plast huv , nytt chassi , ny stol ps , för er som vill se några varv innefrån porschen på mantorp, så finns det en litet film för nerladdning på www.dimtsas.com nog för idag , Jannis. _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
http://www.motorshejken.se/ En bil med en utveckling i min smak... Bra jobbat! _________________ Jocke Glaés |
||||
Det blev en från motorshejken.se mycket bra service , och snabb leverans . ska väl testa laptimern innom snarast och se om den håller samma höga kvalitet som företaget som sålde den ;-) .... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Japp ... det är de som e målet... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Tackar ... ![]() _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Jupp till helgen blir det en heldag på knutan ... blir nog ett par snabba varv .... Om allt stämmer ... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 1 besök senaste veckan (41084 totalt) |