| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: smala racing stolar + 4 st 14 tums R däck
|
1623 besök totalt |
|
K: önskar köpa 2 st smala stolar skall passa i en miata, helst momo start. men allt är av intresse även 1 st men allra helst 2 st. rätt pris = snabb affär Önskar även köpa en uppsättning 14 tums R däck nya eller beg spelar ingen roll allt av intresse, skick o dimension spelar ingen roll. rätt pris= snabb affär Martin Paninder 042-4003461= mobil _________________ Mvh Martin Paninder Team Paninder Racing |
||||
|
_________________ H e n r i k P i h l |
||||
tyvärr lite över min budget då jag kan få tag på nya bimarco fia godkännda för 1700 st _________________ Mvh Martin Paninder Team Paninder Racing |
||||
|
stol
Ny stol av märket Toora som används av Kenneth Hansen o Co i rallycross div 1.Finns i fler färger Pris:2356:- den röde Pris 2674:- (Har 1 st. uppackad/demo för 2400:-) FIA standard 8855/1999 /Peter
_________________ Peter lundgren |
||||
är de fia godkännda ? stålrör eller glasfiber? vilken färg? någon bild _________________ Mvh Martin Paninder Team Paninder Racing |
||||
Tyvärr inte FIA godkända. Dom är stålrörsstolar. Svarta och gula. http://www.motorshop.nu/shop/momo/pr Har en bild på dom när dom sitter i bilen, men jag kan inte lägga upp den här. _________________ MVH Christopher Djuric |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1623 besök totalt |