| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BANÅKA STOL!!
|
1496 besök totalt |
|
Hallå!! Jag söker en banåka stol till min M3:a. Gärna svart och i bra skick. Finns glidskenor är det kanon. Jag är 1.91 o väger en 100 kg så det får inte vara en allt för liten model! Stolen måste inte vara FIA godkänd för jag ska inte tävla med bilen.
Gärna i södra Sverige! Nu har jag varit o provat en Sparco EVo och den var precis i minsta laget så en EVo 2 ellre något liknande skulle nog passa bättre! Så hör av Er! MVH Martin mabrundin@hotmail.com 0708 88 53 21 _________________ Martin Brundin M3 GT -95 No. 8 |
||
|
Hej.Har en ny stol.
Märket Toora som bl.a kommer att användas av några i RallyCross div 1. Fästen under på stolen för att möjligen passa originalfästet. FIA standard 8855/1999 Går att ordna glidskenor. Finns också mycket kringutrustning t.ex alupedaler, bälte mm.mm.mm. Pris:2400:-
_________________ Peter lundgren |
||
|
Re: K: BANÅKA STOL!!
Har en Sparco Evo. Svart, har gått 4 tävlingar. Finns i Kävlinge - 0707921497 _________________ Daniel Steiner |
||
|
Tjena
Har en omp xl 90 -110 kg glasfiberstol Svart och inga skador.. Tänkt mig runt 3000:- nypris5495:- Fia datum gick ut i år så är ej längre godkänd. Hör av dig om du är sugen eller vill ha bilder.. edde_k83@hotmail.com _________________ Eddie karlsson |
||
![]() |
SÄLJES
|
1496 besök totalt |