| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW e36 325 -91
|
657 besök totalt |
|
S: Bmw e36 325 -91
Tjenare Jag har en Bmw e36 325 att sälja. Den har gått ca 19500mil är diamantsvartmetallic med beige skinn. Den har vita blinkers*6, den stora färddatorn, taklucka och orginalmonterad M3-front (med kylkanalerna).Den har tyvärr inte ac. Modifieringarna är M3 grenrör med hemmabyggt 3" avgas med sportkatt, M3 diffklump med diffbroms, sachs performance line väghållningskit dämpare+fjädrar (inte det ställbara), kompl. powerflex bussningskit, stålspunna bromsledningar, ferodo bromsbelägg fram, kn insatsfilter och Castrol TWS olja (medföljer ca 2liter till påfyllning). Denna bil är i mycket bra skick med väldigt lite rost. Jag hade en uppsättning 18":are till den men det var där någon som behövde visst (läs de är stulna) så det sitter vinterdäck på plåtfälg på den nu. Jag hade tänkt mig ett pris på 40000kr som jag helst inte vill pruta på för jag tycker att med allt som finns på denna bil så är den definitivt värd det. PS Den skall besiktigas 21/4 så jag besiktigar den innan jag släpper den DS PS Bilder kommer DS Mvh Micke _________________ Mikael Svensson |
![]() |
SÄLJES
S: BMW e36 325 -91
|
657 besök totalt |