Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1038 besök totalt |
McLaren GTR? Kanske skulle köpa denna då :)
![]() http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB 925.000$ ![]() It's a steal people! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
![]() Skulle man vara välkommen på BMW SC's banträffar med den? Eller fallar det hela på att SBP inte godkänner den för gata? Isf kommer jag ju inte ha någon större användning av den och måste nog stå över köpet. ![]() _________________ Anders Dauner |
||
synd att börsen är så låg.. annars hade man kunnat göra ett litet uttag
![]() ![]() yeah right! ![]() Hmmm.. jag tror jag vill ha den blå ![]() |
||
Den skulle nog ge rörolsons alpina en match. ![]() /Johan _________________ Johan B |
||
Kan ju alltid åka som 'oldtimer', men jag misstänker att det inte hade varit något problem ändå. Finns ju lite BMW i den ![]() Hade varit fullt med ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Ska se vad "Team CSN:s" ekonomiansvarig säger om detta inköp...
För jag menar, blir det köp kan man ju kanske tänka sig att låta ngn som vill få åka med nga varv på en banträff... ![]() ![]() Återkommer efter nästa styrelsemöte! ![]() ![]() |
||
# of bids 0 ( Bid history )
Inga bud ännu och bara 10 timmar kvar! Ett riktigt guldläge för att lägga ett lagom lågt skambud, för de säljer väl bilen eftersom att de verkligen vill bli av med den? Eller? ![]() /ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||
Re: McLaren GTR? Kanske skulle köpa denna då :)
om du använder deras avbetalningskalkylator och räknar så blir det inte så dyrt per månad ....., du tar bilen på 60månader, 6% ränta så är du nere i $16000 i månaden om du betalar $92000 i handpenning ![]() _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1038 besök totalt |