| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
"En tävlingsbil föds" på Discovery
|
<< 1, 2 5614 besök totalt |
Jag kan skaffa ett capturkort om nån skänker mig en boxer
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
|
Min sambo håller på och spelar in allt eftersom jag inte är hemma - tjänsteresa. Har ju inte sett de två avsnitten som varit hittils. Det blir en skön helg (kommer hem på fredag)
Jag hoppas verkligen inspelningen lyckas. Sen får vi se vad som händer med videobanden...
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
|
Men GAH!! Går det 20:30 varje dag!? Trodde det bara gick på måndagar!
Gjorde de nå kul i programet idag?
|
||
|
Jag var inte hemma ikväll men min fru spelade in det åt mig. Kollade på det ikväll.
Spoilervarning: Han var på Westfield-fabriken och vi fick se på olika varianter av Westfield, 1,8 liters Ford-motor, Rover V8, motorcykelmotorer mm. Det fanns väldigt många varianter av Westfield, från rena landsvägsmaskiner till rena rejsmaskiner med rena instumentpaneler. Jag som hade svårt att välja vilken färg jag skulle ha på nya bilen... Suck! Många alternativ blev det! Sen så började han bygga lite. Höll på med länkarmar, stötdämpare odyl fram och bak. Höll på och strulade med diffen bak i slutet av programmet. Detta ska blir roligt att se. I de sista 5 programmen ska han rejsa med bilen! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
För er som får panik för att ni inte kan se det just nu - Discovery visar ju dom här serierna om å om igen flera gånger...
Dessutom visas det kl 17:30(?) varje dag (repris från dagen innan) så de som inte har discovery på sen kväll kanske har discovery då? _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||
|
Har idag sett första veckans fem avsnitt.
Hade en spekulant här på min bil...och en till imorgon. Låt oss hålla tummarna att bilen blir såld så jag kan beställa min nya snart...att han på teve bygger i samma stil som jag tänkt gör ju inte saken direkt bättre
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
|
De kör serieni repris nu..fast jag har inte sett den förut! Backtävling idag. Några äldre herrar hade bl a stoppat F1-motorer i F3-chassin och gasade uppför backen. Sjukt läckert!!
_________________ Torbjörn Fagerberg
A master of going faster! |
||
|
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||
|
har sett serien förr!. Skitbra.. han bygger dessutom helikoptrar, flygplan, renoverar jaguar e-type, kör backrace, motorcyklar.. Och dessutom har han ett veterinärprogram som visades på svensk tv.. eller gör fortfarande
Har sett att hela serien finns på piratebay. (DVD-rip) Vet inte om det är lagligt att länka till sådana sidor här på rejsa, så försök få tag på länken själva isåfall.. inte så svårt
_________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
fildelninsprogram http://dcplusplus.sourceforge.net/ _________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
"En tävlingsbil föds" på Discovery
|
<< 1, 2 5614 besök totalt |