| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Kinnekulle ons 12/4 20:00
|
2 besök senaste veckan (4396 totalt) |
|
Förbannat! Kan inte logga in, har testat o testat o testat.. registrering funkar inte heller!
Nu när det äntligen är rätt bana också! _________________ Samuel Hermans Projekt: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=58833 http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12172 |
||
|
Nytt rejs nu.
Fel i PLR-filen, så det blev ett kort rejs.
EDIT: GDB-filen menar jag. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Ja här gick det undan. Då tänker jag inte på ractiderna utan kval och praccy. Varför inte köra med ett enda varv i kval så man slipper bli avbruten mitt i varvet, naturligtvis det bästa. Låt oss för tusan korsa mållinjen när man är ute på sista varvet!!
Annars var det en kul nostalgitripp med roliga rejs. Nu förstår man att uppskatta LFS mer när man kommer tillbaka till alla buggar ...
Grattis till alla segrarna och tack för kul rejs och hostning. |
||
|
Kul, kul, kul!!
Tack alla ni nya som inte varit med förut som ville vara med idag. Repris från rejs 2 på Kinnekulle: http://macen.nullnet.com/gtr/reprise Repris från Knutan: http://macen.nullnet.com/gtr/reprise Resultat Kinnekulle, rejs 1, tre varv
Resultat Kinnekulle, rejs 2, tre varv
Resultat Knutstorp
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Cawwa: Buggar? om du menar Kinnekulle så är detta en bana som läckt ut och som absolut inte är klar för leverans. Så lite "buggar" får man räkna med.
Jag tycker det flöt bra annars. Det där med att passera mållinjen blir inte lätt då alla 15 bilar inte kan göra det samtidigt. Vi har testat att ha det så alla får köra ett tidsmätt varv förut, men alla har då inte lyssnat och istället kört vidare. Jag och många andra tycker att detta funkar bättre. 5 minuter är mer än lagom på dessa korta banorna för att få till ett skapligt kvalvarv. Sen tycker inte jag kvalet är så jättenoga. Rejset är ju huvudpunkten. Om jag startar sist eller fyra spelar ingen roll. Detta är på SKOJ, inget annat!!! Niklas och Björn: Ni ska välja Direct IP, och inte gå via Lobbyn. Fyll i mitt IP-nummer och anslut. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
kinekulleracen blev ju liite korta
Knutan är en skoj bana men guppig som attans. Lyckades med 3 incidenter trots det korta recet
1) knuffade kotten i kvällsposten. Trodde jag var tillräckligt långt framme och lämnade tillräckligt med plats men reprisen visar att så inte var fallet. Sorry 2) Kom på tvären i inbromsningen till Ronny och stötte ihop dörrarna med Nisse. Här skulle jag givetvis släppt tillbaka dig före
3) Snurrade i inbromsningen till Ronny och snurrade in i Tony. Sorry om det kostade segern
Skall inte hända igen. _________________ John Westerlund |
||
|
Fixade Kinnekulle. Fel i GDB-filen. Här är den rätta:
http://macen.nullnet.com/gtr/GTR_Kin _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
|
||
|
Tack för idag Mäcen!
Jag kan inte ha kört Kinnekulle mycket i STCC / STCC2 för jag kände inte alls igen mig. Knutstorp är dock en riktig höjdarbana och rejset idag var duktigt skoj
_________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||
|
Martin: Hehe.
Jag beklagar att jag inte kollade igenom GDB-filen innan rejset. Hade jag gjort det hade vi inte fått problemet med att rejset bara varade i tre varv. Men nu är det fixat iaf. Tror nog det blir fler rejs på den banan. Starten verkade ju funka kanon. Ingen som startade i varandra som det kan hända på andra icke-originalbanor.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
. Men det var skoj så länge det varade i allafall. för det är en rolig bana , jag har inte kört här tidigare.
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
|
Åfasen, det missade jag då. Det var ju synd det. Kanske finns någon lösning på det problemet. Ska kolla.
|
||
tack för i dag nu e det natte tid vi hörs
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
|
Kinnekulle rejs
Det var kul att prova på det lite på Kinnekulle-Ring, det märks att ni är vana att rejsa för alla sköter sig exemplariskt ute på banan. Men jag behöver nog träna en hel del märkte jag om man ska hänga med hyfsat i detta gäng. Fungerade ju hyfsat bra ändå fast banan inte är färdigutvecklad tycker ja. /Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Jag håller med dig, Stig. Folk tar det mycket lugnare nu i starterna.
Lite små-touchar blir det ju, men sånt får man ta. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Kinnekulle ons 12/4 20:00
|
2 besök senaste veckan (4396 totalt) |