| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S/B: Feta BBS RS splitfälgar till Porsche
|
1909 besök totalt |
|
Köpte en uppsättning (i mina ögon) drömfälgar till bilen. Annonsören lyckades tyvärr snubbla med ett minustecken när det kom till ET på bakfälgarna. Bakfälgarna har ET -15 istället för 15 vilket var angivet. Detta resulterar i att hjulen hamnar för långt ut och jag kan inte använda dom... 16x10" ET -15 bak med 245/45 däck 16x8" ET 11 fram med 225/50 däck Kanske passar på tidiga 944 där det sitter spacer orginal. Dom passar som smäcken på 911:or av äldre modell vet jag säkert. Däcken är knappt slitna alls men dom är inte färska. Säljes eller helst bytes mot andra fälgar med högre ET bak, det mesta av intresse, ska passa till min Porsche 944 med lågt ET. 6800:- POK eller kom med vettiga bud/bytesförslag Mvh Gustav Hedelin 0709-559190
_________________ Gustav Hedelin |
|
Passar framfälgarna på din bil........så kanske vi kan byta lite fälghalvor......så även bakfälgarna passar....
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
![]() |
SÄLJES
|
1909 besök totalt |