| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
De anställdas bilar hos Porsche, Ludwigsburg
|
4241 besök totalt |
|
Bilderna tagna i fredags på "Mitarbeiterparkierung" hos Porsche- Ludwigsburg (utanför Stuttgart).
Här vill jag jobba!
Sen fanns det ett galler kring de värre bilarna
röd 997, mums
Vit Cayman S=helrätt!
Svart Cayman är inte så tokigt heller
En italienare är och hälsar på
Anledningen till att jag och min bror var i krokarna: Varsin inköpt Boxster 2.7 -00
_______________________________________ Boxster söker garageplats i Linköping _______________________________________ MVH |
||||
|
Re: De anställdas bilar hos Porsche, Ludwigsburg
Vaddå en italienare!? Jag ser minst en till på den här bilden
_________________ /Mattias Andolfsson |
||||
|
timolo: De som jobbar på Porsche har möjlighet med leasing av olika porsche modeller precis som anställda på volvo har möjlighet o leasa bilar
>> Jepp, stämmer. De tyska direktörerna pungar upp +1500 Euro i månaden för att spaka flinkans ny 997. Lite skillnad mot att leasa en V70
jema: Vaddå en italienare!? Jag ser minst en till på den här bilden >> hähä Jepp, tänkte mest på att Gallardon va Italienreggad
|
||||
ja utflykter är alltid kul, M3an har jag sålt.. Killen som köpte den hämtade den samtidigt som jag stod på mercedes museum i stuttgart, så man fick aldrig ta förväl >
_________________ martin röndahl |
||||
Låter bra, har du köpt något nytt?
Bilarna vi åkte när vi var på VIP besök hos Porsche fabriken i Leipzig Blev också en heldag men Porsche Cayenne på deras 6km långa offroad bana, duktigt smutsiga blev bilarna
9ffs 950hk GT2 som var med oss och körde på Porsches testbana. _________________ mvh Philip Lundh |
||||
|
Haha.. den "lilla äckliga fwd-tysken" (3e bilen från kameran) är en Golf MkII Manhattan Fire & Ice edition (91a?)... exakt likadan som min sambos. Nu till frågan.. vågar jag som porschefrälst verkligen visa denna bilden för henne? (Kommer att få höra i år och dar att anställda på porsche minsann kör Golf dom )
_________________ Adam Weinemo Porsche 928 S4 MY91 |
||||
|
_________________ Mattias Widar |
||||
|
Det ska jag komma ihåg
_________________ Adam Weinemo Porsche 928 S4 MY91 |
||||
|
997 TURBO vid Porscheplatz i Zuffenhausen, Stuttgart
Var nere i Stuttgart förra veckan och hade nöjet att få skåda den nya turbon in action. Men det är väl vardagsmat därnere ?
Hade hoppats på att få se turbon och GT3:an på utställning hos Porschehandlaren som ligger vid Porscheplatz, men de har väl premiär först i maj nån gång. Får hålla till godo med att ha sett den live. /henrik _________________ Henrik Andersson |
||||
Vad får dig att tro att dom anställda behöver parkering? dom åker nog cykel
_________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
4241 besök totalt |