| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garageprydnad
|
3899 besök totalt |
|
Har du en högupplöst bild på din kärra så kan jag fixa en så här stilig garageprydnad åt dig
För att få det riktigt snyggt så måste bilden vara rejält högupplöst. Annars så blir den pixlig. 16st A3;or är det som bildar bilden. 150:- st +moms vill jag ha för dom. Vid intresse PM;a så berättar jag mer. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Vad är det för papper du trycker på?
Vad är dina kriterier på högupplöst bild? Jag har en .raw bild från Mantorp på min kärra på ca 4500x3000 pixlar som är skitläcker. Den skulle sitta som en smäck på garageväggen Hur tänkte du lösa frakten? Trycker du i färg? (jag frågar eftersom ditt bildexempel i fråga är svart/vit)
_________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
|
Bara svartvitt. Det är inget tryck utan bara "vanlig" kopiering. Frakten ingår i priset
.
Porscharna på bilderna är 1600x1200 så din bild borde funka fint. GT3;an satte jag upp med häftpistol. Vill man vara noga kan man skära bort det vita o limma på en skiva eller nått. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
För att det ska bli bra så måste dom hålla mins 100dpi när dom är i A3 format
Pappret är 120g med en blankhet som ligger mellan fotopapper o "vanligt" kopieringspapper. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Tjena jag har 2 bilder den ena är på 1280x960 och den andra 896x672 om jag nu läste rätt på mina kort på datorn
skulle det funka tror du eller de kanske blir "fult".
Mvh Peter Mail: Pegg@hotmail.com _________________ Peter Gustafsson |
||||
|
Skicka över dom så testar vi
.
fredrik@hellmansforlag.se Funderar man på hur dom ser ut på riktigt så kan man besöka Imprezaklubbens monter på Elmia _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Fredrik,
Jättetack för superbra hjälp med proffsiga bilder till vår monter på Elmia! Smakprov: http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view Tack! Mvh Anders Block, ordf Imprezaklubben |
||||
Hej Anton, Nej, jag hade några egna bilder som gick att använda.
/Block |
||||
Japp Sh1t happennes... du är den första som ser det - av 75000 besökare
/AB |
||||
![]() |
SÄLJES
|
3899 besök totalt |