Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (2783 totalt) |
Hyra SPORTIG bil?
Hej svej igen! Jag har något av ett problem nu (igen). Det är nämligen som så att jag tar studenten nu den 28'e, alltså om exakt en vecka! Jag hade planerat på att låna kussens Alfa GTV, men då den har blivit totaldemolerad (efter en påkörning av en idiot med varken försäkring eller körkort) så är inte det längre en möjlighet ![]() Så finns det någon som vet någon firma i Stockholmstrakten som hyr ut sportiga bilar, till huma priser? För att ta studenten handlar juh ändå om att vara värsta på alla möjliga vis, väll? ![]() |
||||||||
_________________ Per Stohm |
||||||||
Det står att det är enda exet i norden. Då måste det ha varit den jag såg på S:t Eriksgatan på lördagen för 1,5 vecka sedan. Den e klart coooool ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||||
Vet att farsan har snackat om att köra studenter i sin Ferrari 328 GTS, kan ju höra efter vad han vill ha för det om det är inressant, dock så vägrar han plocka ut den vid regn.... Tilläggas bör att den är likadan som den bakom lambon på bilden ovan, dock med targa istället...
|
||||||||
Re: Hyra SPORTIG bil?
Synd på en sån fil bil. Min lillebror tog studenten i förra sommarn. Han fick åka i en sänkt, trimmad med trattar o klent med luftfilter försedd Alfa Romeo GTV "bertone" coupé. Klart coolaste bilen på stan tyckte han iaf ![]() Bara ljudet gjorde att folk vridde nackarna ur led men alfa v6... mmm själv har jag två ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||
jag lider också av ett litet dilemma, bör man vara hårding och göra nått udda, åka harley på studenten (den låter ju iaf mkt?) eller ska man va lite mjuk och tråkig å åka impreza GT (som snaaaaaaaaaaaart ska inhandlas)
ursäkta trådstealen ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||||||
Opel speedster finns ju att hyra på preem lidingö!
![]() Ska finnas z4:or att hyra också.. men du kanske söker något exklusivare? |
||||||||
Jo, fast med tanke på vart jag bor så får jag betala bilhyran igen bara på att åka och hämta bilen och lämna tillbaka den till lidingö ![]() Så något med fria mil, eller med ett visst antal mil till förfogande är lite mer uppskattat ![]() Z4'an finns hos Mabirent har jag lyckats snoka fram, ska ta och ringa dom imorn, för det var juh tokigt billigt att hyra den hos dom, 1265kr per dygn inklsv. 300km!!! Det är inte illa det! Visst vill jag ha något lite mer exklusivt, men det vore kul om man hade några pengar kvar efter studenten oxå ![]() |
||||||||
Hehe, jo... Men jag har faktiskt tänkt en hel del på det dära. För visserligen är det väll hyfsat underhållande att vara full, men för "lite" pengar till så kan jag få ha en väldigt trevlig bil i ett helt dygn... Det gäller att prioritera här i livet ![]() |
||||||||
Jo jag vet, tänkte låta morsan hyra den... Får juh betala med i självrisk om jag krockar den, men det är väll sånt man får ta... |
||||||||
Imponerande rätt inställning till hur man prioriterar i livet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
_________________ Per Stohm |
||||||||
måste bara fråga var norra b ligger nånstans ![]() för övrigt tycker jag att alla bör skriva ut sin hemort tydligt ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Hehe jadu man prioriterar lite olika men kan ju va kul och köra nått fränt oxo förståss. Tar ju själv stundenten iår oxo så. Man kommer ju inte vara full men några glas champagne blir det ju och det är onödigt att riskera nånting dessutom är det rätt skönt att bli körd i alla fall på studenten det finns många andra dagar man kan ratta själv på. _________________ Thomas Tegbäck |
||||||||
Kort På studenten bli körd Get drunk get laid! Belöning = formeldag på mantorp el dyl. En ferrari på studentdagen är segt! _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||||||
Hehe, jag har flickvän redan, så det där med get drunk, get laid kan man juh skippa för sitt eget bästa ![]() Fast visst, om någon bjuder på en formeldag på mantorp så går jag fan med på att promenera hem ![]() Vitsen är juh inte att åka skitfort och ha skitkul på det, men att sitta bakom ratten på en fetingbil, det är att vara kung ![]() ![]() |
||||||||
Blä , har ringt runt idag. Det finns inget kvar att hyra >
![]() Typiskt att man ska vara ute så sent ![]() Det finns ingen här på forumet som är villig att hyra ut en fin bil till mig? ![]() ![]() man måste juh ta alla chanser man har |
||||||||
Norra b = Norra botkyrka... förvånande att du inte vet det med tanke på hur nära du bor? |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (2783 totalt) |