Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1488 besök totalt |
vill du ha olje kylare på din bil?
jag skulle kunna ordna ett gruppköp på oljefilteradapter och kylare+slangar om det finns intresse för det? ni som är intresserade kan anmäla intresse här så kan jag kolla om det går att fixa vettiga priser. skriv gärna om ni vill ha ett helt kit eller om ni bara vill ha adapter (jag vet att det finns/fanns ett sug efter adapter till bmw 318is). _________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||||
Re: vill du ha olje kylare på din bil?
Problemet är att en 'vanlig' adapter inte passar på en 318is, skulle den göra det skulle det inte finnas något sug efter en. _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
![]() |
||||
Re: vill du ha olje kylare på din bil?
hur ser oljefilterhuset ut på en 318is? hur ser den "vanliga" adaptern ut? _________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||||
Varför gör det inte det till en 318is, den bilden som Karl skickar på en vanlig adapter. Om man tänker sig att den har gängor i nederkant (invändigt) och överkant (utvändigt) så att den helt enkelt bara ligger emellan som en adapter
![]() Med mina svarvkunskaper (obefintliga) så ser inte problemet omöjligt ut att lösa. om ngn gör det dvs tillverkar en sådan adapter så är jag mer än villig att köpa den till min bil ![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||
Jag är intresserad av bara oljekylare (det ska vara en 19 raders med cirka måtten 150x300).
Vad är det för märke på oljekylaren? Finns det möjlighet att bara köpa kylaren? /Rickard ![]() _________________ Rickard Luchterhand |
||||
Jag ska köpa grejer till min egen bil o tyckte att det var blodiga pengar det handlade om. Fick svar att priserna går ner om man köper fler kit. Så jag har inte kollat på nåt specifikt än. Det ska jag göra sen när jag vet vad alla vill ha. Du kommer att kunna köpa enbart en kylare om intresset är tillräckligt. _________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1488 besök totalt |