Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Ringen kursen våren 2006...
<<   1, 2, 3
4948 besök totalt
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004

andersnorge skrev:
tjena!
vi er endel påmeldte fra norge også 8-10stk ser det ut som.

Hva har Gaute for brukernavn her? Han er jo lite galen på at kora faan va det går.

Hej Anders, här är jag
Kul att du hittat hit, det ska bli göy och ses på ringen igen.

Norge
Här sen Dec 2005

hehe trodde det var deg ja gaute utifra innleggene dine, men du hadde jo mattias som signatur? :o

jeg gleder meg allerede og savner banen blir vel litt isbanekjorning og gocart for å tilfredstille abstinensene mens man venter.

OT: sitter å komprimerer om filmene fra Spa nå så de er ute på web senere i dag,

din galna svenske/nordmann/hybrid!

El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Halloj alla gamla ringen rävar

Numer är det klappat och klart att jag och en kamrat åker ner lagom till ringen kursen för att för första gången känna lite på den berömda Nordslingan.. Vi kommer ner på Måndagen och kommer spendera mån till onsdag med att titta, känna på stämningen, dricka nån pilsner och piska mitt stackars "tjänstejärn" ett antal varv. Därefter börjar ju kursen på torsdag och vi åker hem på söndag..

När jag startade denna tråd var jag ju lite nyfiken på vilka vänliga själar som kunde tänkas köra kursen med mig eller min kamrat som Co-driver. Nu har jag bokat hotell och resan är planerad in i minsta detalj som "Sickan" skulle ha sagt .. Så var det nån som hade en allvarlig tanke bakom sitt erbjudande om en sittplats i passagerar sätet..?? Vore kalas om vi kunde få ett varsitt passagerarsäte att bli uppskrämd i..

Så två gubbar söker mao Co-driver sits på scuderian!

Jag har kollat med arrangören och det är inga problem med anmälan om nån kan tänka sig att erbjuda plats!

Mvh
Pete

Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Inga som kunde tänka sig erbjuda plats i bilen nu när kursen börjar närma sig??

/Pete

Nürburgring
Ringen kursen våren 2006...
<<   1, 2, 3
4948 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande