Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 4948 besök totalt |
Hej Anders, här är jag ![]() Kul att du hittat hit, det ska bli göy och ses på ringen igen. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
hehe trodde det var deg ja gaute utifra innleggene dine, men du hadde jo mattias som signatur? :o
jeg gleder meg allerede og savner banen ![]() OT: sitter å komprimerer om filmene fra Spa nå så de er ute på web senere i dag, din galna svenske/nordmann/hybrid! _________________ Anders Nerheim |
||
Halloj alla gamla ringen rävar
![]() Numer är det klappat och klart att jag och en kamrat åker ner lagom till ringen kursen för att för första gången känna lite på den berömda Nordslingan.. Vi kommer ner på Måndagen och kommer spendera mån till onsdag med att titta, känna på stämningen, dricka nån pilsner och piska mitt stackars "tjänstejärn" ett antal varv. Därefter börjar ju kursen på torsdag och vi åker hem på söndag.. När jag startade denna tråd var jag ju lite nyfiken på vilka vänliga själar som kunde tänkas köra kursen med mig eller min kamrat som Co-driver. Nu har jag bokat hotell och resan är planerad in i minsta detalj som "Sickan" skulle ha sagt ![]() Så två gubbar söker mao Co-driver sits på scuderian! Jag har kollat med arrangören och det är inga problem med anmälan om nån kan tänka sig att erbjuda plats! Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 4948 besök totalt |