Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
24h 2006 - Datum spikat!
<<   1, 2
3412 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Anders Dauner skrev:
Fredrik - SLC skrev:
tycker jag personligen..... fast så är livet....det är fullt av krockar

Visst är det trist men det är ju förmodligen omöjligt att få ihop det så att det inte krockar någonstans. Och om man än en gång lägger Nürburgring 24h-rennen samma helg som 24h Du Mans så förmodar jag att man ger blanka f-n i om det körs SLC i Sverige den helgen. Man kanske rent av är lite desperata. Redan innan årets tävling så skämtade ju folk om vinterdäck och snökedjor, och när temperaturen kröp ner mot noll under natten så var det nog ingen som skrattade längre. Jag tror att man helt enkelt tar smällen med att det krockar med andra evenemang för att minimera de väderförhållanden som rådde i årets tävling.

Har du indikationer på att det är fler team som vill köra 24h på ringen nästa år?

Näe egentligen inte..... det är bara synd att det blir några tävlande som måste välja evenemang att vara på.

johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Fredrik - SLC skrev:

Näe egentligen inte..... det är bara synd att det blir några tävlande som måste välja evenemang att vara på.

Shit nu missar vi borde Le Mans och SLC på Mantorp(?).
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

johann skrev:
Fredrik - SLC skrev:

Ja, jag vet att just ni struntar i det..... fast det finns andra team som både satsar på att åka 24h och att tävla om Riksmästerskapet i Endurance..... Och dom teamen måste tyvärr välja vad dom ska satsa på.

Men så är det ibland tyvärr.

johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Fredrik - SLC skrev:
johann skrev:
Fredrik - SLC skrev:

Ja, jag vet att just ni struntar i det..... fast det finns andra team som både satsar på att åka 24h och att tävla om Riksmästerskapet i Endurance..... Och dom teamen måste tyvärr välja vad dom ska satsa på.

Men så är det ibland tyvärr.

Vi tänkte väl iofs köra några SLC nästa år också och visst är det trist att det krockar, för det blir säket några krockar med VLN också. Men som vanligt i livet så måste man tyvärr göra vissa val där man måste välja mellan två trevliga ting.

De som väljer bort ADAC 24h till förmån för SLC sparar dock en rejäl slant, det kanske gör valet lättare.
Citera
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

När bestäms datumen för nästa års VLN-tävlingar.

Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Väcker liv i denna tråd.....

Är det några härifrån som tänker åka ner och kika iår?? Vore det inte kul om det kunde bli lite Rejsa-människor som åker ner?

Eller åker ni på 24H LeMans??

Team Swedish Racing Mates
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003

Vi är fyra som ska åka ner, sticker dit 14/6 och hem 19/6. Hoppas att vädret blir bättre än förra året bara thumbs up
Citera
grendel
Kyrkslätt
Här sen Feb 2006

Tänk positivt. Sämre kan vädret helt enkelt inte bli.

164 Q4 - Till salu
GTj - Project 7xx
Citera
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003

blir det sämre än förra året då ska jag äta upp min hatt. Tyvärr kan jag dock inte åka iår då det krockar med jobb

Här sen Aug 2003

Nä, det får vi inte hoppas. 2 grader mitt i natten på läktaren och jag åkte ner med en vindjacka och en fleecetröja. Fick ju dock en helt legitim anledning till att handla mycket ringenkläder
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Bumpar lite...Schumi och jag åker till 24H rennen...Det ska bli kul!! thumbs up Känns lite trist att det inte är någon turistkörning öppen i anslutning till loppet.

Tobbe: Är de som ska med dig rejsa.nu-folk?

Team Swedish Racing Mates
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003

Halloj Niklas!

Nix, jag har sambo och ett kompispar med mig. Jag och min kompis frossar i motorsport och flickorna pysslar med lite sight seeing i trakterna runt ringen.
Citera
Nürburgring
24h 2006 - Datum spikat!
<<   1, 2
3412 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande