| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
H: Garage-/verkstads-plats i Linköpingsområdet
|
2496 besök totalt |
|
Jag är på jakt efter ett nytt verkstadsgarage i Linköping för min Honda. Allt av intresse, gärna lite yta då jag har mkt utrustning och prylar som måste få plats. EDIT: Är mkt seriös och skötsam, och har många som kan gå i god för mig. Fråga gärna runt på hondaklubben.com t.ex. Lite bilder från mitt projekt som pågått i 2 år: http://www.fresa.se/qdig Tyvärr är projekttrådarna på hondaklubben låsta för ickebetalande medlemmar, annars hade jag gärna länkat dit med. Mob: 0736-737372 Mail/MSN: Fresa@tranceclubber.com _________________ Fredrik Arvidsson, Stockholm BMW 335i E93 |
||||
|
Det är svårt att hitta lokaler i Linköping. Speciellt om det ska vara "nära till stan".
Sökte en del i vintras, hittade några lokaler som var stora och billiga men dom låg några mil bort. Blev dock inget dom gångerna. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Nånstans i stan borde man kunna hitta nått, tycker man... Har ett stort garage 2 mil utanför Linköping just nu med flera lediga platser, om någon är intresserad
Men som sagt, vore bra mkt skönare att ha något närmre stan
_________________ Fredrik Arvidsson, Stockholm BMW 335i E93 |
||||
Kanske kan vara intressant, beror lite på pris, yta, skick och "bekvämligheter" samt vilket läge det har. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Det ligger c:a 2 mil utanför Linköping som sagt, precis brevid Kisa-vägen vid Skullebo: http://kartor.eniro.se/query?mop=mc&
Garaget är på c:a 160kvm. Hyran är på 500:- /person per månad + en fast elavgift på 500:-/månad som alla betalar tillsammans oberoende på hur mkt el man gör av med (det är kallgarage så det går åt en hel del på vintern). Det finns vatten och toalett (håller på och renoveras just nu dock), el, 3fas. Det finns en sluttad kant i garaget samt vid garageproten vilket är det sämsta för det är lite krångligt när bilarna är väldigt låga, speciellt om man ska ha ut och in dem en massa. Bilder finns på http://www.fresa.se/qdig/index.php?Q Det finns 5 platser allt som allt om man skulle vilja, men jag tycker 4 är mest optimalt, då har man en hel del utrymme att ställa verktyg, soffa, bord, verkstadskranar, pressar osv på. Som synes på bilderna är det mkt rymligt, och man har mkt plats runt om sin bil så man slipper mecka trångt. Det är enbart min bil som kommer vara kvar inom kort, därför jag letar nytt garage, eller eventuellt nya bilfantaster att dela detta garaget med. _________________ Fredrik Arvidsson, Stockholm BMW 335i E93 |
||||
|
Den där tråkiga kanten var ju blä....blir nog krångligt med en riktigt låg racebil....
Men hittar du nåt ( gärna lite närmare stan ) annat är jag + 1 till, defenetivt intresserade.....3-4 pers i samma garage kan ju vara rätt lagom, men inte mer !!
EDIT: Försökte söka lite efter garage nu, men jösses vad svårt det var....! Vart ska man söka egentligen...? _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Blocket och objektvision brukar jag titta på OV har en 130m2 för 310:-/m2/år där man betalade för 90m2 som verkade fin med den "lilla" nackdelen "Hyresvärden vill dock ej ha in bilverkstad. "
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Hörde att lite folkracesnubbar håller på på garsnisonsområdet. Det finns tydligen flera oanvända militära byggnader. Annars verkar det som om de mest river gamla garagelängor istan...
_________________ Torbjörn Fagerberg
A master of going faster! |
||||
Misströsta icke, de menar säkert att de inte vill ha en komersiell verksamhet, hobbykillar ser de säkert annorlunda på. Radical racing håller till i samma hus med sin verksamhet. _________________ /Per |
||||
Japp... Annars brukar en annons på Resultatservice ge svar, men på min senaste så har jag inte hört nåt...
/M _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2496 besök totalt |