Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 1 besök senaste veckan (35973 totalt) |
Hoppas lacken blir bra! Ska börja med att fästa min huvudbåge i 150x150 plattor så får jag se hur jag ska göra resten.
_________________ Tony Tegheim - Mooseville Performance https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23282 www.mooseville-performance.com |
||
Nu kommer bilderna efter helgens lackning!
![]() ![]() ![]() ![]() Jag är ganska nöjd med lacken, men nästa bil så blir det ett mycket bättre grundarbete. Men allt såg ju bra ut med grunden.... ![]() Hoppas att ni njuter av bilderna! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||
Min och polarens hundförti rollade vi, den vill jag lova blev matt, en aning rinnig oxå, men matt :0) det var iefs inte direkt seriöst projekt utan bara sommarens partyvagn.
_________________ Johannes Reinfors _______________________________________ Sharan. 1.8 T-98 för familjebruk. Pappabus/glidarn S40 2.0T.-01 |
||
|
||
mm, men vi hade bestämmt att den skulle va matt och med den matta grundfärgen såg man inte mindre bubblor som kom fram med den blanka färgen ![]() peace out _________________ Niklas Nilsson Volvo 142 bantaxi BMW 528i -84 |
||
Jaha då skall vi förhoppningsvis få igång monstret under huven idag.. Om vi hinner me, finns lite bilar o tvätta idag
![]() Kommer bilder o film inom in snar framtid, dvs om motorn går igång... over and out! ![]() _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||
_________________ Tony Tegheim - Mooseville Performance https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23282 www.mooseville-performance.com |
||
Har nu suttit å läst alla 7 sidorna å blir imponerad över att ni klarat (vad ja tror)
Allt detta på 9 månader! Verkar bli en bil som återkommer på de flesta träffar på "ringen" antar jag? Kanske till och med den 25maj med Alfa? Iaf. riktigt roligt att se att motorsporten "frodas" på gotland ![]() p.s jag blir så arg att era gammla bilar knapt är rostiga "där ute" ![]() vill me ha en raritet utan rost! _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Jo, vi är lite förvånade själva att vi har kunnat åstakomma så pass mycket på så lite tid. Då vi igentligen inte har ett bra garage att vara i. Men med våld vilja o vaselin så går det mesta ![]() och det där med rost fria bilar, de e vi glada över.. Bara att komma ner till ön o skaffa dig en fin veteranare själv _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||
Hahahah...hunnit mycket!
![]() Notera att Wolfman lovade för två dagar sedan att sätena skulle i även om de tog hela natten, ryktet går att de inte är färdigt än :P Nej nog med neg. Fan va nice grabbar, snart färdigt ju! Tack för äventyret på fårö! _________________ Oskar Svensson |
||
Va jag vet så sitter stolarna i bilen... Kanske en dag efter men men. Fästena skall ju bara förstäkas lite... Men alla vet ju varför du kommer o "stör" oss ![]() ![]() ![]() _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||
Hoj! här kommer lite bilder.. går sakta men framåt
![]() bilen ska redovisas den 17 Maj på skolan så kommer väl bli lite stress mek.. men vi ska nog hinna ![]() ![]() ![]() ![]() lite dammig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf Gudmundsson BMW 528i m-pkt -85 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 1 besök senaste veckan (35973 totalt) |