| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Passat Variant 1,8 T Trendline -04
|
973 besök totalt |
|
Säljer nu min fd. tjänstebil, jag är enda ägaren på bilen och den är fullservad på Engströms Bil i Linköping, och i mycket bra skick. Bilen har gått ca 11.600 mil och ägarbytet sker i början på Juni då jag får min nya tjänstebil. Bilen är nyservad med nya bromsskivor och belägg runt om, dessutom kommer bilen att få en helrekond i mitten på Maj. I Juni är det nästan ett år kvar på vagsnskadegarantin. Bilen chippades i April -06 och effekten ligger på omkring 180 hk. # Sportstolar # Grå inredning # Klimatanläggning # Farthållare # Multiratt # Stolvärme # Automatiskt avbländande backspegel # Regnsensor # Stora stereopaketet # Elhissar runt om # Insynsskydd och lastnät till bagageutrymme # Xenonljus # Antispinn # Antisladd # ABS # Sportchassi ( ca 2 cm lägre ) # 8 x airbag # Fjärrstyrt centrallås # Larm # Takrails ( även takräcken ingår ) # Motorvärmare # Kupévärmare # 16" alu sommarhjul, 2 däck är helt nya # 15 plåthjul med nya vinterdäck ( gått ca 50 mil ) # Dragkrok Passagerarstolen är utbytt mot en Recaro Komfortstol, kostade med installation 25.000 SEK, medföljer mot tillägg eller om det inte prutas allt för mycket på utgångspriset. Pris: 139.900 SEK eller högstbjudande.
_________________ / Martin Spetz Racern: |
![]() |
SÄLJES
|
973 besök totalt |