| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Sparco Corsa stolar med underreden till Audi TT.
|
1034 besök totalt |
|
2 stycken Sparco Corsa stolar säljes. Färgen är svart. Stolarna är i nyskick. Säljes med sparco sidofästen och färdiga undereden för att bulta stolarna direkt i en Audi TT eller nån annan VAG bil som bygger på samma bottenplatta typ. Jag vill ha 5000:- för bägge stolarna med sidofästena och stolsunderredna. Jag kan skicka sakerna över hela landet mot postförskott. 0733-681616 Audi_dp@hotmail.com MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
Har du bild på dom ? Hur mycket ungefär kostar frakt till Göteborg ?
Tror du det funkar o få plats med 1.90 lång kille på 80-85 kg ? _________________ Andreas Tysk Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||
Är nog billigare att kanske köra och hämta dom typ.jag skall till helsingborg nästa fredag och jobba, då e jag juh lite närmare göteborg. Borde funka bra med din längd och vikt ! vad har du tänkt hadom i för bil? MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
Har tänkt att dom ska sitta i en MGB GT , borde funka , vad är det för sidofästen ? vanliga så man kan bulta han i golvet ? om du kan fixa upp en bild på dom o va frakten till gbg kostar så är jag mycket tacksam , för det är en bit o hämta dom endå
_________________ Andreas Tysk Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1034 besök totalt |