| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
köpa lambdabungar?
|
1373 besök totalt |
|
köpa lambdabungar?
Var i Sverige köper jag bungar (att sätta i grenrören) för att skruva lambdasensorer i till vettigt pris? har ju för mig att denna är något i stil med M18x1,5 eller om det var 1,0? Knasig är den iaf
Helst hade jag handlat över disk någonstans i Halmstad/Lund/Malmötrakten, men det är väl kanske lite för mycket begärt?
EDIT: kom på att man kanske kan höra med den lokale skruvleverantören här i Halmstad om han har lämpliga muttrar? Då var ju bara frågan om någon kanske kan bekräfta stigninen på gängan (och diametern...) |
||||
delar du inte garage med någon? Annars har vi en "bärbar" hydraulbultsax på jobbet
|
||||
Jo, du får hänga på ett nytt hänglås och ge nyckeln till någon betrodd om du ska ha dem. Jag gav $7 styck för dem. Björn Nilsson, Eddie Varvstopp och några till har samma garage. _________________ Anders Hansson |
||||
|
traska in på mekonomen här i stan..
snacka med ola o hälsa från den förvirrade honda token. köpte 2 st där förra veckan. tar 1-2 dagar att få hem dom. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||||
![]() |
Skruva banåkabil
köpa lambdabungar?
|
1373 besök totalt |