| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
framskärmar e30
|
1257 besök totalt |
|
framskärmar e30
var och skulle köpa ny framskärm till bmw härom dan men det är ingen som har fram skärmar till e30 karossen efter 87 är det nån som vet det är någon skillnad på framskärmarna före och efter 87? _________________ Pontiac Firebird -72 Chevrolet Corvette -97 Chris Norström |
||||
|
tror inte det skiljer något? ev hur det ser ut vid kofångaren?
www.motornord.se har skärmar där det inte står att de bara passar till vissa årsmodeller. ring o kolla. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Re: framskärmar e30
Jag handlade nya skärmar på BMW. Ingen skillnad på skärmarna mellan årsmodellerna. _________________ / Johan Tryggvesson BMWSC #338 BMW 321is -89, BMW 323i -79, Suzuki Swift Sport -16 |
||||
|
Re: framskärmar e30
Handla här http://www.spetzmotorsport.se/index. _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
Nej, inte ens det skiljer på svenska bilar. Tyska har som bekant inga blinkers alls och ibland är de inte ens förberedda för det...
_________________ / Johan Tryggvesson BMWSC #338 BMW 321is -89, BMW 323i -79, Suzuki Swift Sport -16 |
||||
|
Jag har bytt vänster skärm och fick en skärm från en kompis. Den skiljde i det bakre fästet så det gick bara att använda det övre fästet mot a-stolpen dörren. Nu är min importerad så den kan ju vara annorlunda därför, men det finns i alla fall olika modeller!
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Var det en originalskärm? (Måste veta, är lite insöad på allt som rör e30)
_________________ / Johan Tryggvesson BMWSC #338 BMW 321is -89, BMW 323i -79, Suzuki Swift Sport -16 |
||||
Det kan jag inte garantera... Den hade suttit på en bil som han skrotade. Det lustiga var att båda bilarna var 86-or Det som skilde var att den "nya" bakgaveln var smalare en den andra, alltså kom det nedre fästet i luften när det skulle monteras på bilen.
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
framskärmar e30
|
1257 besök totalt |