| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: bromsar till e30
|
1532 besök totalt |
|
hejsan.. nån som har schysta bromsar som ja kan ha å uppdatera me till min e30-88 skulle vilja ha slitzade skivor fram och bak, el hela bromskitt om det finns.. hör av er å säg vad ni har. mvh _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||
|
Jag köpte Ferodo DS2500 belägg av honom. De bet jättebra och mattades inte när jag körde på Mantorp i lördags!
I och för sig har jag ju lite större skivor fram... men använder orginaloken.. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
http://www.pure-pf.com/
har kit bara att montera... kolla under bromsar.. de har även slitzade skivor och sånt _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
|
fox-har redan tittat där men köper hellre av bistec då där dom är billigare och slitzade.
btg-tror det passar ganska dåligt tyvär, olika bultmönster =( ingen annan? _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||
olika bultmönster gör väl inget? Det är ju bara att borra hål så det passar! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
jaha.. då får vi tacka för den räddningen .. jag var helt innne på att handla de där färdiga kitet till e30 4/100.. för 10 k..
bistec vart hittar jag det?
_________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
|
_________________ /Anton Lillsund |
||
![]() |
SÄLJES
|
1532 besök totalt |