Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1657 besök totalt |
Bilder från dagens körning
Efter lunch idag åkte jag upp till Ringen och bevittnade lite turistkörning, och träffade en hel del förväntansfulla Scuderia deltagare. Den eminente Gaute tog med mig på nåra "resor" som jag sent skall glömma. Tre varv i, enligt honom, lugnt tempo! Skitkul, helt enkelt. Härlig körning med en hel del bra spårtips och senare bromspunkter än vad jag är van vid. Tog lite bilder från dagens körning. Svensk 968 CS. ![]() Cool svensk Cayman S: ![]() En Ruf RT12!!!! ![]() En klassiker: ![]() Gautes nya huvudbonad ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Neeej, vad synd att jag inte kunde komma ifrån tidigare! Jag åkte efter jobbet och var framme vid Ringen runt 18:30, då var det nästan enbart tyskar och schweizare som åkte runt och jag undrade var alla svenskar höll till?! Nåväl, jag fick ett varv som var nästan tomt på trafik i alla fall och kunde avnjuta första varvet för året.
Ska dit igen på söndag, då lär det väl finnas möjligheter att sätta ansikten på rejsa-signaturer hoppas jag? _________________ Nordschleife: 626 varv |
||
Va synd. De jag träffade skulle vara med på Scuderian och deras kvällsprogram var nog späckat. Tror den tar slut på lördag. Ha en trevlig söndag, Christian. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1657 besök totalt |