| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Köpa skruv i stockholm?
|
1159 besök totalt |
|
Köpa skruv i stockholm?
Skruvcentralen i åkersberga hade tyvärr inte det jag var intresserad av inne på lagret (M10 låsmuttrar i metall och M10 35 mm bultar) så jag måste vända mig någon annanstans för att försöka hinna få fram det tills helgen.. Någon som har förslag på hyffsat välsorterade skruvställen i sthlm-området? Jag brukar bara hitta nylonlåsmuttrar om jag söker på vanliga järnhandlar.. |
|
Har fått fler tips om Sifvert - verkar va ett bra ställe men tyvärr lite åt fel håll för mig
Jag hittade http://www.bultjatten.se vilka ligger på vägen hem från jobbet.. prima! Det finns ju faktiskt fler vettiga skruvställen än man tror.. |
|
Testa täby järn. Har hänt flera gånger att de har det skruvcentralen inte har kunnat erbjuda. Sifverts är ju dock givetvis ännu bättre (att man blir rånad av både butiksägaren och statens biltullar får man försöka förtränga...)
_________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
|
Bultjätten har jag aldrig hört talas om trots att man bor i solna, får testa det nästa gång man ska ha nånting speciellt.
Annars brukar det vara Sifvert som gäller, har grymt bra sortiment i butiken dubbelt så mycket till på lagret så om du inte hittar rätt dimension så fråga. _________________ Jonas Edling |
|
Bultjätten rekommenderas varmt! Extremt trevligt bemötande och skön inställning ("oj vad dyra dom här skruvarna var! Nämen vi säger att du får dom för xxx kr"
) om någon ska dit och har lika mycket problem att hitta butiken som jag hade så ligger den rätt dolt till under willys och bakom en trappa upp till willys.
|
![]() |
Skruva banåkabil
Köpa skruv i stockholm?
|
1159 besök totalt |