Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Köpa skruv i stockholm?
1159 besök totalt
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Köpa skruv i stockholm?

Skruvcentralen i åkersberga hade tyvärr inte det jag var intresserad av inne på lagret (M10 låsmuttrar i metall och M10 35 mm bultar) så jag måste vända mig någon annanstans för att försöka hinna få fram det tills helgen.. Någon som har förslag på hyffsat välsorterade skruvställen i sthlm-området? Jag brukar bara hitta nylonlåsmuttrar om jag söker på vanliga järnhandlar..

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Arne Lindgren
Bålsta
Här sen Dec 2004

Prova Sifvert.

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Har fått fler tips om Sifvert - verkar va ett bra ställe men tyvärr lite åt fel håll för mig

Jag hittade http://www.bultjatten.se vilka ligger på vägen hem från jobbet.. prima! Det finns ju faktiskt fler vettiga skruvställen än man tror..

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Kenson
Stockholm Norr
Här sen Maj 2003

Testa täby järn. Har hänt flera gånger att de har det skruvcentralen inte har kunnat erbjuda. Sifverts är ju dock givetvis ännu bättre (att man blir rånad av både butiksägaren och statens biltullar får man försöka förtränga...)

novajonas
stockholm/järfälla
Här sen Sep 2004

bultjätten har enligt mina arbetskolegor betydligt bättre priser än sifverts o minst lika bra ut bud!

thumbs up

CHEVA NOVA 1972
Citera
TobbeC
Stockholm
Här sen Jun 2005

Jag gillar Sifverts. En tunnelbanestation från jobbet

Citera
M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002

Bultjätten har jag aldrig hört talas om trots att man bor i solna, får testa det nästa gång man ska ha nånting speciellt.
Annars brukar det vara Sifvert som gäller, har grymt bra sortiment i butiken dubbelt så mycket till på lagret så om du inte hittar rätt dimension så fråga.

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Bultjätten rekommenderas varmt! Extremt trevligt bemötande och skön inställning ("oj vad dyra dom här skruvarna var! Nämen vi säger att du får dom för xxx kr" ) om någon ska dit och har lika mycket problem att hitta butiken som jag hade så ligger den rätt dolt till under willys och bakom en trappa upp till willys.

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
SNAKE4Y
STHLM
Här sen Dec 2005

Swedol, värt ett besök.

Det har jag aldrig sagt!
Citera
Skruva banåkabil
Köpa skruv i stockholm?