| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Mobil 1
|
2111 besök totalt |
|
Mobil 1
Var köper man Mobil 1 5W-50 för vettiga pengar? Finns det någon förpackningsstorlek mellan 4 och 225 liter (25 liter vore lagom)? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
Re: Mobil 1
Har inte ullared Mobil 1 snorbilligt? _________________ Magnus Åkerqvist Vobblo |
||||||||||
|
Ju det har dom , tror det kostar 275kr för en 4litare _________________ --VVTS-- |
||||||||||
|
Please enlighten me; Ullared, va' e' de' (länk?)? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
Hört talas om Ge-Kå's? Han hade ett par bilar också... http://www.gekas.se/index.asp _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||||||
|
Jo, men jag trodde att han bara sålde fläskfilé och knytblusar. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
Nä, grymt billig på motorolja, Sonax bilvårdsprodukter (under halva normalpriset) och en del annat bilrelaterat som t ex Bosch torkarblad... _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||||||||
|
Jag köpte 2 st 25 liters dunkar mobil1 på en biltillbehörsfirma. (I Getinge utanför Halmstad) Jag köpte iofs genom firman men det ska väl gå som privatperson med. Hursom, det var mycket billigare än att köpa futtiga 4 liters dunkar som nästan kostar lika mycket som en god Whiskey. (I Sverige...
)
|
||||||||||
Den kom sent, men numera finns den. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
|
ÖP Energi säljer Mobil 1 till bra pris. De flesta handlare med självaktning kan erbjuda större kvantiteter till förmånligt pris. Jag brukar ligga mellan 43-60 kr/l för rätt (tm) olja _________________ /Klas Pihl |
||||||||||
|
Pust, stön, stånk! De säger att olja e' lättare än vatten; de' vet te' tusan.
Jag orkade inte åka till varken Ullared eller Linköping; så det fick bli Micro. Tack för alla svaren! _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
Mobil 1
|
2111 besök totalt |