| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: oljepump för bakaxel elektrisk!
|
1 besök senaste veckan (1577 totalt) |
|
Önskar hitta/köpa en elpump för diffolja till min banbil, då det verkligen behövs (oljan når minst 135grader en varm dag på racerbanan) Har du nått, tveka inte o hör av dig, berätta vad du har o till vilket pris!
Vet det finns nya, men dom är så hiskeligt dyra, kring 1800 kr......
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
|
Har ingen pump förutom den jag själv använder, men väl ett tips. Nissan 200sx har bakaxelkylning original, och bör inte kosta så mycket att köpa begagnat.
Mvh Jonathan |
|
finns även på http://www.roadster.se/
_________________ Daniel"Lillen" Nilsson Kör Honda s2000 -00 www.hondaklubben.com För att bli gammal och erfaren måste man vara ung och galen |
|
Jonka:
Tack för tipset, ska kolla upp det mer till veckan! D.Nilsson: Jo, jag vet, men 2600 kr för en liten elpump känns dyrt...... Tack ändå för tipset! Har nån mer tips eller rentav en pump o sälja så skriv här eller PM:a mig gärna!
_________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 120i E87 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 Touring BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
|
Denna fråga kändes bekant, så efter lite sökning dök tråden upp. oljekylning diffbroms
Vi använder f.ö. en pump från GA-Lindberg. Tillbehör bil - Div bilelektriskt -> Elektrisk oljepump (art. nr 1098) _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (1577 totalt) |