Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
949 besök totalt |
Rallycross SM
Måste bara få skriva av mig. Nyss hemkommen från andra resan till Tomelilla på tre veckor, så känns inte 20 timmar i buss så farligt när våran pilot tog silver bucklan i årets första deltävling i rallycross SM klass supernationell ![]() För första gången kom vi hem med en hel bil, bara lite gummi att gnugga bort på dörrarna. Däremot började bussen krångla så kl 0100 i morse var vi klara för avfärd. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
Torrsumpen ligger på hyllan just nu, den fick en chans och när den inte funkade perfekt så åkte våtsumpen på igen. Det är ingen ide att hålla på att krångla med den under säsongen.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
30 Augusti är det tredje SM deltävlingen där (som jag missar då jag är i Mo i rana då).
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
949 besök totalt |