Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1299 besök totalt |
I Stockholm vet jag inte men Pean säljer denna för 480:-
Iaf. enligt deras hemsida. Kan inte dom skicka ett par burkar till dig då Magnus. Kanske du kan få nån rabatt eftersom du länkar till dom på förstasidan. Vad kostar SRF annars i butikerna som säljer den ? _________________ Stefan thull Leksand |
||||||
om du bara behöver nån liter eller två , så kan du få köpa av mig.
priset blir runt 350:-/liter. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
_________________ ![]() |
||||||
mekonomen tar 519:-/liter enligt onlineshoppen?. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Då har dom sänkt priset då. Kosta 600:- litern för en månad sen. _________________ // Jani Hast |
||||||
Jag köpte en liter SRF på Mekonomen innan påsk för 375 kr/liter. Det var den sista flaskan de hade och på killen i kassan verkade det som om de inte brukade ha denna produkt i lager.
_________________ Patrik Selestam Porsche 993 C2 1994 (igen) ex-996 C4S 2003 ex-993 C2 1994 ex-964 RS 1992 ex-964 TURBO 1991 ex-911 SC 1978 |
||||||
I nån tråd finns en lista på ett flertal bromsvätskors våtkokpunkt och där var SRF klart bäst, men om det har någon praktisk betydelse är kanske mer diskutabelt. I det stora hela så är det ju ändå inte så jättemycket pengar, inte ens full tank soppa, så det är kanske bäst att ta det säkra före det osäkra för de som vet att de ligger på gränsen. Kan nog annars tänka mig att belägg är viktigare.
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1299 besök totalt |