Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1021 besök totalt |
Porschehimlen (dåliga bilder från monaco)
Jag va en liten sväng i monaco i helgen å hittade ett intressant tält. ![]() Vad kunde man hitta där inne? ![]() ![]() ![]() Jo det fanns två!!! ![]() ![]() Efter att jag suttit å torrkört en stund och allt folk tröttnat på mig och åkt hem kom han som hade hand om bilarna och plockade fram nyklarna!!! Sen drog han igång den ena å tokvarvade så jag nästan tyckte synd om bilen. Men vilket ljud!! ![]() Man kunde även finna ett 30-tal sånna här i tältet. ![]() ![]() ![]() och jag va nästan där helt själv tillslut, men ingen verkade bry sig. Så jag gick runt å drömde läääänge, ända tills dom andra som satt ute och väntade blev otåliga. Hade dom inte dragit ut mig ur tältet hade jag nog varit där än idag ![]() Här finns resten av bildena från resan. 117st eller nåt. Den dåliga kvalitetet beror på att jag tagit bilderna med mobilen. http://attitude.mine.nu/bilder/LotusSamuel/Monaco/ Tyvärr funkade inte mitt galleri så ni för titta på bilderna manuellt här. http://attitude.mine.nu/bilder/LotusSamuel/Monaco/images/ |
||
Re: Porschehimlen (dåliga bilder från monaco)
Porsche har ju sina vintertester här uppe i Arjeplog. En gång när jag och min flickvän körde från mig till henne stog det tre stycken Carrera GT och tanka på macken. Jag stack hem och hämtade en kamera och körde runt runt runt och fotade. Jag gick sen ut och pratade med testarna och frågade om jag fick fota. Och det fick jag. Sen körde dom iväg och jag hängde efter. HUga! vilket ljud!! ![]() Jag var lite skakis sen... _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||
Är den lika ful i verkligheten som på bild? Tänker då mest på pickupflaket till moturlucka och framåt mot sittbrunnen.
Från en som gillar konceptet men tycker den är ful! _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Vilket koncept är det du gillar? Snabb sportbil som man kan lasta mycket på pickupflaket bak ![]() ![]() |
||
Man kanske kan montera en "camper" på pickupflaket!?! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1021 besök totalt |