| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: DistributionsChaufför till sthlms innerstad
|
1398 besök totalt |
|
Har tröttnat på att få ansökningar från omotiverade människor hos A-F som tvingats söka jobb dom inte vill ha, Så jag provar här. Paketbilschaufför till Schenker Parcel sökes. Tillträde omgående!!!!! Arbetstid ca06:00-När man är klar (beting) Lön efter övk Utgångsort Lunda/spånga ind. Omr. Krav B-kort och helst ett gäng år av körvana. Bra fysik Ålder gärna över 25 (men yngre kan gå )
Pm:a för mer info //Anders _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
Det händer då och då. Senaste året alldeles för ofta
Problemet är att det tar ett tag att lära upp en ny och det brukar sammanfalla med att dom kommer på att a-kassan inte var så tokig
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Inte utan att man blir lite sugen igen men det är nog bäst att jag håller mig till tankbåtar nu...
Jag kan ju intyga det med fysiken och att man nog bör vara lite stresstålig. Det är en bra firma och när jag körde var det ett kul gäng. Är det några kvar från den tiden? mvh Justus _________________ Justus Harling Fiat 500 -69 Alfa 159 SW -07 |
||
|
Jäkligt bra initiativ, AF är mer till skada än nytta nuförtiden >
Synd man inte bor i Sthlm, köra budbil är nästan mitt drömyrke! |
||
Roger är kvar (han får man nog slänga ut för att bli av med )
Träffade mor din för ett par veckor sen _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
![]() |
SÄLJES
|
1398 besök totalt |