| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is Limo -94 -SÅLD-
|
2690 besök totalt |
|
BMW 318is Limo 1994 Lack: Mauritiusblau metallic (287) Miltal: 14996 mil
Besiktad utan anmärkning. Skattad. Flyttgodsimport från Italien, togs in 1997. Servicebok finns. Bilen är servad av mig under den tid jag ägt den. original, ingen styling osv. Mycket gott skick i drivlina samt inredning. AC/klimatanläggningen fungerar perfekt. 15" originalfälgar med odubbade vinterdäck Svart tyginredning. Motorvärmare med uttag för kupevärmare, kupevärmare medföljer. Larm, Cobra, dock utan kontrolldosa. M-tech vinge (original) på bakluckan. Nyligen bytt bromsar fram, skivor samt belägg. Nya bromskivor bak medföljer. De nuvarande är helt ok och är inte i något behov av byte. Stereo: JVC CD-spelare (monterad) Aktiv baslåda Pioneer (ej monterad) Allt nödvändigt kablage till baslådan medföljer. Ett 2-vägs system, GAS (ej monterat) Utrustninglista från fabrik: 242 Airbag förarsida 411 Elektriska fönsterhissar, fram bak 451 Mekanisk höjdinstallning av passagerarstolen 510 Ljusreglering 530 Luftkonditionering 564 Innerbelysningspaket 570 Ökad batteri- och generatorkapacitet 687 Radioförberedd 814 Italiensk utförande 855 Italiensk språkversion 915 Leverans utan skyddsfilm på kaross Eftermonterat vid flyttgodsimporten 494 Värmestolar förar- passagerarstol 896 Halvljusautomatik Reg nr: Cwz 979 Pris: 33 000 kr Byte är endast intressant om en Z3 1.8i-1.9i finnes . Kanonskick samt låga mil. Annars säljs bilen utan något som helst inbyte. För mer info så kan du gärna maila, skicka ett pm eller ringa mig. Specifika bilder kan skickas via mail om intresse finns. _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Är detta kanske den perfekta andrabilen när banträffsbilen blivit för jobbig att köra dagligen?
Billig att köra samt försäkra Fyra dörrar är praktiskt AC är fint nu när solen kommer fram _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Nu är rosten borta från bakskärmarna! Bilder kommer inom kort.
Mätaren har inte slagit om till 15000 mil ännu Priset går att diskutera, hör av dig!
Dessutom säljs den fulltankad med bensin _________________ /Anton Lillsund |
||
|
|
||
Fulldubbat
oj den här tråden kommer bli mailbombad, 318is [EDIT E30 modellen sorry tänkte fel] är modebilen #1 på rejsaforum.... [EDIT E36 is är väl i princip 320 grejer frånsett motor. Typ fetare bromsar, annat chassi mm?] |
||
|
Kristoffer är på rätt spår.
Det är en 1.8 liters rak fyra med 16 ventiler. I övrigt typ som en 320i. Skillnaden mellan 318i och 318is är mycket större när det gäller E30 än E36. _________________ /Anton Lillsund |
||
|
Jag la till två nya bilder. Så ser den ut idag.
Rosten är putsväck och det är nylackat av en mycket seriös herre. Priset är dessutom justerat en aning. Kom och titta, prata prislapp, ta en provtur.
Jag behöver bli av med den.. då platsen den tar ska fyllas av annat.. Därav sitter jag i fel sits när det gäller prisförhandlingar..
_________________ /Anton Lillsund |
||
![]() |
SÄLJES
|
2690 besök totalt |